Naar kantoor ongeveer 15 km, doe ik 20 minuten over. Als ik naar een (pleeg)gezin moet kan het langer of korter zijn, afhankelijk van waar ze wonen uiteraard.
Mijn man: ongeveer een half uur rijden, 40 km (5 dagen in de week, nu 4 ivm ouderschapsverlof) Ik: 75 km, een uur in de trein (5 dagen in de week normaal, nu verlof en daarna 4 dagen ivm ouderschapsverlof)
Man 4 kilometer, die fietst elke dag. Ik werk bij de thuiszorg, dus dat ligt er aan waar ik heen moet. Verschilt van 5 tot 40 kilometer per dag. Eerder werkte ik 36 kilometer van huis, dat was niet fijn met de spits e.d.
Mijn man is 20-30 minuten onderweg, ongeveer 18 kilometer. Veel stadsverkeer dus dan ben je al wat langzamer Ik werk niet. Vrijwilligerswerk is 20 min met de bus
Mijn woon werk is 40 km ... Die van mijn man 125 km ... Enkele reis. Dat rijdt hij iedere dag, en wij zijn wel op zoek naar iets dichterbij. Maar een half uurtje rijde om naar je werk te gaan vind ik wel redelijk normaal. Zou niets anders willen, is ook een beetje een opstart en afkoelperiode.
Mijn zaakje zit aan huis en mijn man zijn zaak zit 70 km van huis, en hij zit dus een uur enkele reis in de auto. We zijn het wel gewend, eigenlijk alles is ver hier vandaan Ik heb 5 jaar 120 km van huis gewerkt, 5 dagen in de week. Dus ik vind die 70 km een eitje.
ik woon op 12km van mijn werk, met de auto 15 minuutjes... geen verkeer gelukkig! mijn man moet 15km rijden en doet er zo'n 20 minuutjes over, hij vertrekt altijd heel vroeg omwille van verkeer (hij werkt elke dag van 7u tot 15u, zodat hij op tijd thuis is om Menno van school op te halen)
Ik 17km van me werk af, ongeveer 20-30 min. hangt van de drukte af in verkeer. Vriend 30km, is 30-45min onderweg hangt ook van de drukte af natuurlijk..
Ik zelf werk in de regio dit is een straal van 10 km om het huis heen. Mijn man zit op 45 km van huis af, gelukkig geen files hij rijdt om 7 uur weg en begint half 8 en is om 16 uur klaar en 16.30 thuis
Ik rij ongeveer half uurtje met de auto, 25km. Ik heb echter 3collega's die dagelijks zo'n 100km moeten afleggen om bij ons op kantoor te komen, wonen in Twente en kantoor zit in Hilversum.
Mijn man zijn werk is 110 km van waar wij wonen. Hij gaat meestal met de trein en van deur naar deur is hij ca 2,5 uur onderweg 5 uur reizen per dag dus. Helaas is de huizenmarkt niet zo voordelig en zouden wij met een flinke restschuld blijven zitten als we nu zouden verkopen. Hij werkt sinds januari 1 dag in de week vanuit huis en meestal blijft hij ook 1 nacht in de week in Amsterdam(waar hij dus werkt). Het is verre van ideaal, maar voor nu moeten we het er even mee doen.