Ik werk ongeveer 5 km van huis. En mijn vriend tijd ongeveer 15-20 minuten. Geen idee hoeveel km. Het is bijna allemaal snelweg.
Ik 11 km en doe er 20 min over, vriend 50 km en gem. een uur. Als ik op school.zit 40 km en zonder file 35 min.
Ik moet 22 km (enkele reis) rijden en doe daar 20 á 25 minuten over. Mijn vriend rijdt 80 km (enkele reis) en doet er op rustige dagen zo'n 50 minuten over.. Benzine en diesel kost ons ongeveer 500 per maand.
Als alles meezit een uur anders 1 uur en een kwartier. Ik heb geen auto en fietsen is helaas te ver (dorp tussen A'dam/Purmerend/Zaandam naar Amsterdam Zuidoost)
Ik rijd in 15 min. naar mijn werk met de auto. Mijn man werkt in Groningen en we wonen in Noord-Brabant Hij woont van maandag t/m vrijdag in een hotel en is in het weekend thuis. Dit is tijdelijk, tot de zomer ongeveer.
Mijn man woont nu zo'n 220km van de kazerne. Maar hij heeft ook een tijd bijna 400km van huis gezeten. Door de afstand is hij alleen de weekenden thuis. Ik woon zelf 3km van mijn werk.
Mijn werk is 37km van huis. Ik rij er ongeveer 30min over. Vriend gaat met openbaar vervoer, 10 min met bus, 30 min met trein en 15 min lopen. Hij moet 1.5 uur voor werktijd de deur al uit. Gelukkig is dit alleen tijdens kantoor diensten, avonddiensten zijn vanuit thuis en om de 8 weken heeft hij 5 weken lang wisseldiensten ( die allemaal vanuit thuis zijn)
Er zijn er best veel wat lange afstanden maken. Eerst dacht ik altijd dat bijna iedereen kortbij werkte ( 10/20 km ). Beetje dom van me eigenlijk, ik zou boven de 30 al veel vinden maar realiseer me ook goed dat andere geen andere keus hebben en werk niet voor het oprapen ligt.
Nu werkt manlief nog op 500 meter afstand van ons huis, over een half jaar waarschijnlijk meer dan 100km, dus gaan dan we iets meer richting zijn werk verhuizen...
Ik 15 minuten met de auto en 10 op de fiets! Mijn vriend 45 tot 60 minuten, gelukkig heeft hij wel flexibele werktijden.
Vriend werkt op 1,5 kilometer afstand denk ik. Is iig 5 minuten met de fiets. Ik werk op 11km afstand. Met het openbaar vervoer doe ik er 35 minuten over van deur tot deur. Of 15-20 min met de auto (als ik met mijn collega meerij.)