Mijn man 50meter.. Stal staat in de achtertuin Ik 25 km en op dagen dat ik niet langs kdv hoef rijd ik daar 25 minuten op.
Hangt een beetje af van waar hij op die dag zit. Hij is verantwoordelijk voor 5 hotels, en als hij in Den Haag (17km) zit is hij er binnen een half uurtje, zonder file, maar als hij in Zandvoort (60km) werkt een uur, en daar staat ook echt áltijd file 's middags, dus dan wordt het zo 2 uur Ik werk zelf vanuit huis, dus ik hoef helemaal niet te reizen
Allebei ong 20-25 km vanaf ons werk. Reistijd ong 45-60 min met openbaar vervoer. Met de auto is t niet te doen ivm files en niet kunnen parkeren.
Wij werken allebei door heel Nederland. De ene dag werk ik vanuit huis, de andere dag moet ik naar Groningen, Nijmegen of Enschede. Het kantoor van mijn werkgever, waar ik ongeveer 2 keer per week naartoe ga, is hier ongeveer 70 km vandaan. Daar rijd ik 50-90 min over, afhankelijk van het tijdstip en dus de verkeersdrukte. Mijn vriend werkt vanuit huis, en de klant waar hij het meest voor doet zit hier zo'n 40 km vandaan. Dat kan in een half uurtje, maar soms doet hij er 1,5 uur over.
Ik 70 km, kost een uurtje zonder file. Mijn vriend kan op de fiets, werkt hier in het dorp zelf waar we wonen.
Ik 40 km, half uur (nooit file) Manlief uhm 50 km? rijdt er ruim een uur over (altijd file) Manlief eerst 15 minuutjes, maar ivm aankomend faillissement is hij bij een ander bedrijf gevraagd/gaan werken en nu dus helaas ver(der) weg. Had het liever andersom gehad, lange dagen en geregel met 2 kinderen.. ;(
Ik woon 35 km van me werk 40 minuten met de auto. Manlief werkt 2 km van zijn werk 2 minuten met de auto.
Ik woon op 63km van m'n werk. Gelukkig geen files, ben er in zo'n 42 minuten... Manlief z'n werk zit op zo'n 3,5km hier vandaan. En dat alleen maar omdat hij er niet rechtstreeks kan komen. Hemelsbreed is het nog geen km schat ik...
Ik werk een 5 km van huis af, iets meer als 5 min rijden en een kleine 20 min met de fiets. Man is bijna 10 km dus een 10 min rijden.
Mijn werk is 2 minuten met de fiets en mijn man z'n kantoor zit er schuin tegenover, maar hij is vaak op pad.