Ik woon op 200 meter van kantoor (kan ik zien vanuit mijn huis). Ik ben echter veel onderweg voor werk, veelal wel binnen Twente, iedere afspraak is ongeveer op 30 minuten afstand, maar kan wel zijn dat ik 4 verschillende afspraken heb op een dag.
Manlief gaat op de fiets naar het werk, 15 min reistijd. Ik met de auto, ook 15 min reistijd. Allebei lekker dichtbij dus!
Ik ben zzp'er aan huis: 0 km (op klantafspraken na dan) Man werkt op kantoor op 7 km. afstand. Hij claimt sportief te zijn, maar de eerste keer met de fiets moet na 7 jaar nog komen . Het scheelt wel enorm veel tijd in het leven, niet teveel reis- en file tijd
Ik ben in iets meer dan een half uur van deur tot deur (fietsen-trein-lopen) en m'n vriend in 20 minuten (auto)
Manlief 70 km (gaat heel vroeg weg want dan heeft hij geen files). Ikzelf 9 km maar doe hier ongeveer half uur a 3 kwartier over i.v.m. reizen openbaar vervoer in de stad.
8 km. Al rij ik wel 30 tot 45 min van te voren weg i.v.m. drukte in het centrum. Meestal ben ik dan 10 tot 15 min te vroeg op het werk.. Ik hou niet van te laat komen
Vriendlief woont waar hij werkt ..... hij is thuisblijfpapa En ik moet ongeveer 54 kilometer rijden. Normaal zo'n 35-40 minuten en gelukkig bijna nooit file.... hooguit een keertje dat het "stroopt".... want in OostGroningen heb je geen files Gelukkig kan ik carpoolen met een collega. Twee vaste dagen en de derde dag is variabel ivm privé-afspraken aansluitend aan werk. de vierde dag rijd ik sowieso, want ik werk er vier en mn collega maar drie.
Ik werk momenteel niet en mijn man werkt ongeveer 3 minuten met de auto. Ik zie het fabriek van mijn balkon) vroeger deed hij 30 minuten over.
Mijn man op werkt op verschillende plekken (via uitzendbureau) maar meestal niet verder dan ongeveer 20 km weg half uurtje rijden ongeveer maximaal. Ik zelf moet 5 stappen lopen om op mijn werk te komen. Taxi staat naast mijn huis geparkeerd. Meestal moet ik dan 5 minuten rijden om bij de eerste passagier te komen.
Ik rijd 40 km enkele reis (35 min ongeveer) en mijn vriend 30 km (30 min). Mijn vriend moet de stad in, dus gaat vroeg weg anders doet hij er zo 45-50 min over. Ik heb nooit file gelukkig.
Ik heb een reistijd van 30 min = 35 km Man heeft verschillende reistijden. Varieert tussen de 40 km en 150 km per dagdeel
Wij hoeven alleen de trap af, we wonen boven onze zaak. Heerlijk!! Geen files meer, geen op en neer gerace.
Man 63km en gebruikt openbaar vervoer. Reisttijd uur enkele reis. Ik 34 km en gebruik de auto. 40 min enkele reis. Maar k werk snachts in de zorg, 2 nachten, dus man zou evt de auto kunnen pakken, alleen het ov wordt door zijn werkgever 100% vergoed.
Het hoofdkantoor van mijn man zijn werk zit hier ongeveer 6km vandaan, maar hij werkt veel aan de andere kant van het land. Vandaag in Barneveld, is dus zo'n 120km verderop met de auto. Reistijd wordt niet vergoed, maar ze moeten uren opschrijven en mijn man schrijft gewoon op hoe laat hij weggaat en hoe laat hij terug is, ipv hoe laat hij daar is en weggaat, en dat wordt uitbetaald