Hoeveel km wonen jullie of man van het werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

man heeft bus van de zaak , zonder bijtelling (is eigendom van bedrijf) en ik krijg niets voor stage en betaal ook de benzine naar school zelf natuurlijk.

(al denken sommige dat ik alles vergoed krijg doordat ik wajonger ben op lichamelijke klachten en een opleiding doe. nou neuh.. opleiding + reiskosten betalen we zelf , wat ook prima is trouwens. Maar soms oo ja een uitkering en een opleiding.. hmm goed voor elkaar.. pff kan me daar erg aan irriteren. )
    Sorry irritatiepuntje.. hihi

Als ik hier zo werken kreeg ik ook geen reiskosten trouwens vanaf 20 km geld dat en het is net geen 20 km.

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik werk niet, en mijn man zijn werk is ongeveer 80 km bij ons vandaan. Reist 4 dagen op en neer naar Amsterdam. Hij reist met de trein. Heeft een hekel aan om in de files te staan.

3. Verox

Verox Niet meer actief

Ook mijn partner werkt in Amsterdam.
    128 km van onze woonplaats.
    Ook mijn partner reist liever met de trein als met de auto.
    Hij is dan 1,5 uur onderweg. Dat is ook vergelijkbaar met de reistijd met de auto.
    Hij vertrekt s'ochtends om 7.00 uur en is s'avonds op zijn vroegst tegen 19.00 uur weer thuis.
    Dat klinkt zwaar, maar vooralsnog wegen de goede arbeidsomstandigheden daar tegenop.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik woon 70km van mijn werk... Doe er een 50min over ongeveer..
    Mijn vriend woon 55 km van zijn werk...

5. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

man werkt 9 km verderop..ik maar 300 m! Heerlijk!

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik 2 km en mijn man 15 km. Vlakbij dus :)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn man en ik werken allebei voor hetzelfde bedrijf. De zaak zit ongeveer een half uur met de auto van ons huis af. Maar ik kom daar maar iets van 4x per jaar, de rest doe ik vanuit huis.

Mijn man is vertegenwoordiger, die moet sowieso elke dag wel een keer naar de zaak. En zijn rayon is West-Brabant en Zeeland, dat is nog een stukje verder (wij wonen op de grens van Brabant en Gelderland). Maar hij heeft natuurlijk wel een auto van de zaak.
    Hij moet overigens ook regelmatig naar het buitenland (Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Engeland vooral) voor zijn werk.

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik woonde eerst 50 km vanaf mijn werk. Na mijn relatiebreuk zit ik op 8 km van werk....

9. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    40 minuten 55 km en manlief normaal 50 minuten en 80 km, maar we werken in dezelfde richting dus het voordeel is, maar 1 auto. Maar daardoor is zijn reistijd wel een stuk langer, namelijk 70 minuten.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Man werkt sinds n maandje nu ongeveer 25 km van huis. Doet er een half uurtje over. Het is wel wennen want we hebben jaren een winkel gehad op een km of 2-3 afstand.
    Er is geen andere mogelijkheid dan met de auto gaan, hebben een scooter staan maar je moet door allerlei dorpjes heen waardoor je ongeveer 1,5 u onderweg bent. Openbaar vervoer hetzelfde, doe je er 1,5 uur over en haalt het niet om op tijd te zijn. (ploegendiensten en vroege dienst is 06.30 beginnen)
    Dus ik moet straks na mijn zwangerschap ook even wennen dat ik na jaren geen auto meer tot mijn beschikking heb...

11. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    34 km, in de spits doe ik daar 50 min. over!

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

30 km, zonder file ben ik er binnen 25 minuten. Maar meestal is het file rijden en dan ben ik zo 45 minuten onderweg.

Vriend moet 45 km rijden en doet hier 45 minuten over.

13. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Manlief: 75 KM hij is er meestal binnen 50 min.

Ik: 50KM ben er meestal binnen 35 min.

14. manlief 30 kilometer en hij rijd een half uurtje, allemaal veldweggetjes :)

gelukkig maar 1 x per week

15. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hangt af waar hij moet werken, hij is buitendienstmonteur en werkt overal en nergens. voornamelijk friesland, drenthe, groningen en soms stukje overijssel. Soms moet hij voor een paar dagen naar een klus aan, de andere kant van het land..

16. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik neem bus en metro, in 45 minuten ben ik op m'n werk. Ik zou graag dichtbij m'n werk wonen. Lijkt me heerlijk, we werken er aan :)

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik doe er 7 minuten over op de fiets en mijn vriend doet er ongeveer een 30 minuten over en dat is lincl. lopend van huis naar trein en van trein naar werk en de treinreis zelf. Hij moet wel eens verder weg maar doet alles met de trein. En dat is misschien eens 1x in de maand. Ongeveer 4x in het jaar heeft hij cursus ook verder weg en dan blijft hij daar in een hotel.

18. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wij allebij (echt waar!) ongeveer 6 stappen :-D
    Hebben een melkveebedrijf. Dus staan nooit in file of op een laatkomende trein te wachten ;)

Deel Deze Pagina