man heeft bus van de zaak , zonder bijtelling (is eigendom van bedrijf) en ik krijg niets voor stage en betaal ook de benzine naar school zelf natuurlijk. (al denken sommige dat ik alles vergoed krijg doordat ik wajonger ben op lichamelijke klachten en een opleiding doe. nou neuh.. opleiding + reiskosten betalen we zelf , wat ook prima is trouwens. Maar soms oo ja een uitkering en een opleiding.. hmm goed voor elkaar.. pff kan me daar erg aan irriteren. ) Sorry irritatiepuntje.. hihi Als ik hier zo werken kreeg ik ook geen reiskosten trouwens vanaf 20 km geld dat en het is net geen 20 km.
Ik werk niet, en mijn man zijn werk is ongeveer 80 km bij ons vandaan. Reist 4 dagen op en neer naar Amsterdam. Hij reist met de trein. Heeft een hekel aan om in de files te staan.
Ook mijn partner werkt in Amsterdam. 128 km van onze woonplaats. Ook mijn partner reist liever met de trein als met de auto. Hij is dan 1,5 uur onderweg. Dat is ook vergelijkbaar met de reistijd met de auto. Hij vertrekt s'ochtends om 7.00 uur en is s'avonds op zijn vroegst tegen 19.00 uur weer thuis. Dat klinkt zwaar, maar vooralsnog wegen de goede arbeidsomstandigheden daar tegenop.
Ik woon 70km van mijn werk... Doe er een 50min over ongeveer.. Mijn vriend woon 55 km van zijn werk...
Mijn man en ik werken allebei voor hetzelfde bedrijf. De zaak zit ongeveer een half uur met de auto van ons huis af. Maar ik kom daar maar iets van 4x per jaar, de rest doe ik vanuit huis. Mijn man is vertegenwoordiger, die moet sowieso elke dag wel een keer naar de zaak. En zijn rayon is West-Brabant en Zeeland, dat is nog een stukje verder (wij wonen op de grens van Brabant en Gelderland). Maar hij heeft natuurlijk wel een auto van de zaak. Hij moet overigens ook regelmatig naar het buitenland (Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Engeland vooral) voor zijn werk.
40 minuten 55 km en manlief normaal 50 minuten en 80 km, maar we werken in dezelfde richting dus het voordeel is, maar 1 auto. Maar daardoor is zijn reistijd wel een stuk langer, namelijk 70 minuten.
Man werkt sinds n maandje nu ongeveer 25 km van huis. Doet er een half uurtje over. Het is wel wennen want we hebben jaren een winkel gehad op een km of 2-3 afstand. Er is geen andere mogelijkheid dan met de auto gaan, hebben een scooter staan maar je moet door allerlei dorpjes heen waardoor je ongeveer 1,5 u onderweg bent. Openbaar vervoer hetzelfde, doe je er 1,5 uur over en haalt het niet om op tijd te zijn. (ploegendiensten en vroege dienst is 06.30 beginnen) Dus ik moet straks na mijn zwangerschap ook even wennen dat ik na jaren geen auto meer tot mijn beschikking heb...
30 km, zonder file ben ik er binnen 25 minuten. Maar meestal is het file rijden en dan ben ik zo 45 minuten onderweg. Vriend moet 45 km rijden en doet hier 45 minuten over.
Hangt af waar hij moet werken, hij is buitendienstmonteur en werkt overal en nergens. voornamelijk friesland, drenthe, groningen en soms stukje overijssel. Soms moet hij voor een paar dagen naar een klus aan, de andere kant van het land..
Ik neem bus en metro, in 45 minuten ben ik op m'n werk. Ik zou graag dichtbij m'n werk wonen. Lijkt me heerlijk, we werken er aan
Ik doe er 7 minuten over op de fiets en mijn vriend doet er ongeveer een 30 minuten over en dat is lincl. lopend van huis naar trein en van trein naar werk en de treinreis zelf. Hij moet wel eens verder weg maar doet alles met de trein. En dat is misschien eens 1x in de maand. Ongeveer 4x in het jaar heeft hij cursus ook verder weg en dan blijft hij daar in een hotel.
Wij allebij (echt waar!) ongeveer 6 stappen :-D Hebben een melkveebedrijf. Dus staan nooit in file of op een laatkomende trein te wachten