Hoi, Onze dochter heeft een zachte knuffeleend (afgewisseld met knuffelkonijn, ivm wassen) en een olifant en een tuttelpopje. Het liefst moet Bumba er ook nog bij maar die "slaapt" nu beneden Ik vind drie wel genoeg voor haar, anders past ze zelf niet meer bij
De oudste (2,5) heeft 1 echte favoriet die altijd mee moet. Verder sleept hij 's avonds nog wel wat extra knuffels het bed in, meestal liggen er een stuk of 4. En daarnaast moeten er altijd nog een politieauto, 2 ambulances en een camper mee. Die dan vervolgens midden in de nacht met veel lawaai uit bed vallen, zodat meneertje wakker schrikt en begint te huilen De jongste heeft op dit moment twee knuffels in z'n bed. 1 groot wit slap konijn en 1 zo'n popje wat je bij de verloskundige krijgt van Kandeel. Verder heeft hij nog een konijntje en nog zo'n popje, die liggen in de kinderwagenbak. Hij heeft nog niet echt een favoriet, maar houdt graag iets vast als hij gaat slapen, anders vliegen die handjes zo in het rond.
hij slaapt met een knuffel-je-speen knuffel en een extra speen en verder ligt er nog een knuffel schaap in zijn bedje.
Wij hebben een kist vol met knuffels, maar hij heeft minimaal 2 knuffels mee naar bed. We wisselen af met knuffels. Vind meneer niet erg, als hij maar wat vast kan hebben .
Meneer de uil, Gorilla, Appie Jappie (moet mee! anders slaapt hij echt helemaal niet) Knuf, (klein knuffeltje)Muis. En zoafentoe wil hij zijn voetbal in bed. Das zo`n zachte van een 10 cm. Dus best wel veel eigenlijk. Liefs Janna
Caro slaapt met 1 knuffel maar als ze wakker is dan wijst ze net zolang alle knuffels op d'r kast aan tot ze bij haar in bed liggen. Dan kroelt ze er nog een tijdje mee
Een speentje en haar 'friemeldoekje'van woezel en pip. Eerst had ze niks in haar bedje liggen (behalve de speen) maar nu heeft ze het friemelen nodig om in slaap te kome.
@Ninien: Slaapt ze echt zo?? Moest zo lachen toen ik de foto zag hahah. Ziet er ook heel komisch uit met al die knuffels in bed. Een speentje, label doekje woezel en pip, label doekje met een leeuwenkopje eraan en een tut popje grote van de Prenatal. Ik leg ze ook allemaal langs zijn gezichtje als hij naar bed gaat en dan friemelt hij ze helemaal door zijn gezichtje heen en zo gaat hij dan slapen
3 in totaal; Een Bumba knuffel en een tutdoekje. De tutlapjes heeft ze altijd twee in bed om reden dat ze van haar niet naar waspoeder mag ruiken, maar haar eigen geurtje moet hebben. En op die manier kan ik dan zodra een schone haar geur heeft aangenomen, de vieze wassen en weer door een nieuwe vervangen. Een roulatiesysteem dat ideaal werkt En ze heeft ook een identieke Bumba en tut in de auto liggen zodat we die nooit kunnen vergeten. Dit te danken trouwens aan het forum , via hier heb ik dezelfde tutdoekjes bij kunnen krijgen want die waren uit de collectie gegaan voordat ze ze tot haar tutdoekje had verkozen.
Eva heeft een knuf (knorretje tutlapje) voor in bed, die blijft ook in bed. En haar knuffels die ze mee naar boven neemt op de commode of op het krukje. Ze mag ze niet meer naar bed nemen van ons, want we weten wel hoe dat gaat, dan past ze er straks zelf niet meer bij . En omdat ze nogal woelt 's nachts lijkt het me ook wel prettig dat ze gewoon de ruimte heeft. Wij hebben trouwens 3 knufs die rouleren. We laten ze ook niet al te vies worden zodat ze het geen probleem vindt als ze gewisseld worden (wat ze natuurlijk ook niet weet, ze heeft maar 1 knuf )
Een tutpopje en een soort vlinderknuffeltje. Beide liggen de volgende ochtend altijd ver uit het bed gesmeten trouwens.
Anoek heeft een Nijn met een lap eraan en een "poppie" Zo'n 3 hoekige lap met een hoofd eraan. Ze heeft het friemelen nodig om te slapen. En als ze wakker wordt vouwt ze dat "poppie" open en dicht boven d'r hoofd.
Hier hebben alle drie de kindjes geen knuffels in bed, maar allemaal 2-3 spuugdoekjes die worden gebruikt als tutlapje enzo .
@ninien: Wat een geweldige foto Robyn heeft 1 knuffelbeertje en een hydrofiele doek in bed liggen, maar dat is meer omdat ik dat wel gezellig vind staan dan dat zij er behoefte aan heeft.