4 knuffels en 1 knuffeldoekje , zonder knuffeldoekje wordt het geen slapen.. maar smorgens liggen ze verpreid over het hele bedje..!
Milan heeft geen knuffels in bed. In 't begin wel eens gedaan, maar hij kijkt er niet naar om, dusja, dan heeft 't ook geen nut. Overdag moet 'ie ook niks van z'n knuffels hebben overigens.
Nathan heeft 3 knuffels in zijn bedje liggen. Hij speelt er voor het slapen nog even mee en als hij wakker wordt ligt hij ook tegen zijn knuffels te kletsen
Geen 1. Vind dit nog veel te eng. Hij trekt ze over hem heen en dan ligt het over zijn gezicht, hij laat het dan ook zo liggen.
alyssa heeft een tutje van pooh beer, een spuugdoekje en een beer in bed. de tut en het spuugdoekje slaapt ze echt mee en de beer speelt ze mee als ze wakker is. liefs doris
2, een tuttel(4kant doekje met een konijnen hoofd erop) en een grote aap (knuffel met tshirt waar haar naam op staat) ze slaapt met de tuttel en als ze wakker is speelt en klets ze met apie
De oudste stopt sinds hij in het peuterbedje ligt (mei 2009) 2 a 5 knuffelbeesten in zijn bed. Voor die tijd helemaal niets. De jongste heeft geen knuffelbeesten in bed. Dat komt wel als hij over gaat naar het peuterbedje, maar dat duurt nog even.
Een hele kudde knuffels hier (of is het een roedel???) Op dit moment vijf, waarvan 1 hele grote nijntje. Als het aan haar ligt neemt ze er elke keer weer een paar meer mee. Ook moeten ze soms mee onder de douche, met zeep en al. Ook dat lijkt me geen slim plan. Aaliyah "kletst" met haar knuffels en is er af en toe boos op, dan worden ze uit bed gelingerd.
Op het moment haar giraffe, konijn, hellokitty, mien zever (tutpopje), tutlaphond, 2 eendjes en 2 van die miniknuffels. Ze doet er nog niet veel mee maar ik ben aan het proberen dat ze ok haar knuffels goed vindt om mee in lsaap te vallen in plaats van alleen mama.
Mijn zoontje heeft altijd zijn grijze muis mee naar bed, en een zachte beer waar een muziekdoos inzit. Maar de laatste tijd moeten er meer knuffels mee haha. Hij neemt ze mee naar boven en neemt ze mee in zijn bed. En Oh Wee als mama ze er uit haaldt als hij wakker is!!! Ik haal er 's avonds als ik op bed ga, en hij slaapt, er wel een paar knuffels uit.
ja ze sliep echt zo. Inmiddels is ze al een stuk groter en zijn het er 3 Het was inderdaad een heel komisch gezicht. heb er vaak naar staan kijken hoe ze tussen de knuffels lag...
ik geen knuffel in bed liggen van mijn zoontje. er staat alleen een projector naast het bed die dingen op het plafond projecteerd