Hoeveel knuffeltjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zwitsal, 26 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    We hebben nu momenteel 1 knuffeltje in het bedje van onze kleine, maar hij heeft 2 lievelingsknuffels en wilt de laatste week de tweede ook mee in bed.
    Hoeveel knuffeltjes liggen er bij jullie kinderen in bed?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier meestal maar 1,maar hoeveel lijkt me afhankelijk van hoe oud je kindje is en hoe groot de knuffels.

3. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Die van mij van anderhalf heeft meestal vijf knuffels, een boek en een auto in bed. Snap zelf ook niet dat hij dan nog kan slapen.

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft 2 schaapjes in zijn bed.

5. 1548

1548 Niet meer actief

Mijn zoon heeft 1 knuffeltje

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier 2. Wel 2 kleine.

7. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.101
    3.487
    113
    Bij dochter twee knuffeldoekjes en twee kleine knuffeltjes.
    Bij zoon meer knuffel dan zoon. Minstens 15, inclusief z’n grote beer van 80 cm. Slaapt ondertussen wel in eenpersoonsbed.

8. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Hier liggen er drie kleine knuffeltjes in bed.

9. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    Geen knuffels in bed. Wel een grote hoop om mee te spelen.

10. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Hij heeft nu een tuttelknuffel en er zou dan een schaapje bij komen.
    Eigenlijk maakt het eigenlijk ook niet uit, hij geeft al een paar dagen duidelijk aan dat hij die wilt en is dan ook in en in verdrietig als ik hem terug zet.
    Knuffelschaap mag gewoon mee voortaan.

Zo mama heeft gesproken.

Rosy90 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  11. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    We beginnen met een stuk of 8 na een half uurtje is t er nog maar 1 en bij de ochtendgloren is het vaak alleen nog die ene die ze stijf tegen zich aanhoudt.

Wanneer ze naar bed gaat, gaat ze nog stuk voor stuk een verhaal vertellen tegen ze en daarna worden ze om beurten t bed uit gelanceerd. Je lacht je rot als je de camera bekijkt. Maar ik hoef me geen zorgen te maken dat ze teveel knuffels in bed heeft na dat gebabbel, tis gewoon haar dingetje om te ontladen denk ik dan maar.

Maar leg ze niet in dr bed en ze staat te piepen en te wijzen. Ze zijn ook niet zo gek groot, echt t maatje wat je bij een pasgeborene nog durft neer te leggen. Meest favorieten zijn dr schaap en de poes, gevolgd door konijn 1, 2, beertje, nijntje, tijger, mini en als ze de kans krijgt wil ze dr handpop (uil) ook meenemen maar die heb ik wijselijk maar beneden neergelegd want die vind ik net ff wat te groot in combinatie met de rest.

12. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Dat verschilt hier per kind. De oudste slaapt met een hele dierentuin in bed jammer genoeg. Maar de helft ligt bij d’r voeten en er liggen twee knuffels naast d’r hoofd.

De andere iets van 3-5 knuffels waarvan ze allemaal maar één echte favoriet hebben.

13. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.280
    28.400
    113
    Geen. Maar dat is omdat hij er geen interesse in heeft. Wel heeft hij 100 spelen in zijn bed. (Lichtelijk overdreven)

14. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Bij de oudste hebben we een max van 5 gesteld. Het liep echt uit de hand. En ze moesten ook nog op volgorde van grootte zitten. Als er 1 omviel was het drama...
    Ze mag wel wisselen met de 5 knuffels en dat doet ze ook wel regelmatig.

De jongste heeft enkel een hydrofiele doek in bed. Knuffels interesseert ze zich (nog) niet voor.

15. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Twee en zijn twee knuffelspeentjes

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.197
    23.282
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Toen ze nog baby was geen knuffels in bed. Ze bleek een echt knuffelkind, geen poppenkind. Inmiddels heeft ze tientallen knuffels, waarvan meestal 10 in dr bed. Een peuterbed, je kan je voorstellen dat ze weinig ruimte heeft, haha. Als ze 4 wordt komt er een halfhoogslaper. Heb er gelukkig voor kunnen zorgen dat ze niet een favoriet heeft, ze heeft wel een paar favorieten inmiddels. Uiteindelijk blijkt het wolkenkussen van Ikea topfavoriet. Het liefst neemt ze die overal mee naartoe en ze friemelt er altijd aan, inmiddels al een keer door oma gemaakt. Die willen we echt nooit kwijtraken. Eerst sliep ze erop, maar heb nu een gewoon kussen voor dr.

17. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

1. En ik wissel regelmatig welke. Ze heeft vooralsnog geen favoriet. Is blij met alles en noemt ze allemaal “aap”. Ongeacht of het een konijn, beer of daadwerkelijk een aap is :D.

18. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    5.

1. Zijn eigen slaaoknuffel. Gaat overal mee naartoe als hij daar moet slapen.
    2 en 3. 2 zelfde knuffeldoekjes. Wit doekje met geel beertje van de Hema.
    4. Een giraffe. Een keer meegenomen van de dierentuin. Heeft hij zelf uitgekozen.
    5. Laa-laa van de teletubbies

Beneden heeft hij nog winnie the pooh en een grote knuffelbeer. En op zijn kamer staan nog 2 grote knuffels ter decoratie. 1 op de kast en 1 op een stoeltje naast de commode. Speelt hij boven altijd mee is ik aan de poets ga boven.

19. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.951
    1.713
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft 10 knuffels in zijn bed.
    Heb weleens geprobeerd 1 eruit te halen en gewoon in zijn kamer te zetten maar dan blijft hij vragen om die knuffel.

20. Neilia

Neilia Niet meer actief

De oudste der bed ligt volledig vol met knuffels, poppen en nog allemaal speelgoed :roflmao:
    Der beer is het belangrijkste dus die ligt altijd in der armen.

N geeft alleen om zijn difrax knuffel en zijn schaap want daar zit zijn speen aan.
    Van het weekend gaat zijn speen de deur uit dus ben benieuwd of schaap dan nog interessant is.

Deel Deze Pagina