Ik zoek me suf naar van die leggingbroeken met ene elastieken band? i know, niet charmant, maar ik draag er altijd wat langs overheen, dus zakken die ontbreken op m'n kont heb ik geen last van. Ik heb wat online op H&M gevonden. Ik zoek dus echt een leggingbroek die je omhoog moet trekken maar zonder gulp. Ik kan daar hele slecht tegen, voel mijn darmen super snel en ik krijg er echt last van. Ik hou niet van die lage modellen, ja, leuk vind ik ze wel, maar ik kleed me graag netjes en aangezien ik 2 kinderen heb gehad, is mijn buik niet meer perfect en ik hou niet van de hobbels en bobbels op mijn buik van knellende kleding. Heeft er iemand een super tip? ik zoek me suf maar vind niet echt wat ik mooi vind. H&M bestel ik voor de zekerheid morgen wel, ik heb bijna niets meer om aan te doen alles gaat kapot maar ik slaag maar niet! irritant...
Bij de H&M zag ik ze idd hangen.. En bij ms mode heb ik ze ook wel eens gezien.. Anders ff via wehkamp kijken.. Kan je echt op jegging of tregging zoeken..
Bij Esprit. Die hebben ook nog riemlussen, dan blijft ie tenminste zitten waar ie moet zitten. Ik heb ze in meerdere kleuren en ze zitten heerlijk. Het heet Tregging trouwens, misschien zoekt dat wat makkelijker.
Is een beetje afhankelijk van waar je woont, maar bij Henny's rits, heb ik ze ook wel eens gekocht, meerdere kleuren en goedkoop
Die van M&S zijn erg fijn, betaalbaar en blijven mooi in de was. Volgens mij heten ze poppy skinny of zoiets.