ik heb op 6 kopjes gestemd. maar dat is alleen als ik niet zwanger ben. nu smaakt het me niet zo. ik drink nu hooguit 2. maar als ik dus niet zwanger ben ben ik een echte koffieleut. smorgens smiddags en savonds 2 bakken koffie.
Max 3 kleine kopjes koffie. Decafé. Heb t maanden niet gedronken, ik lustte het niet meer in t begin van m'n zwangerschap. Nu sinds een kleine maand drink een paar kleine kopjes verdeeld over de dag. Zo lekker
Gemiddeld 2. Als ik werk, drink ik daar vaak wel twee koppen koffie mee. Thuis alleen bijna nooit. En als ik op visite ben weer wel. Best krom eigenlijk
Ik heb 8 gestemd.. Dat is het gemiddelde per dag. Als ik een hele dag werk (2x per week) dan drink ik er wel meer, als ik vrij ben is het een stuk minder. Gelukkig nergens last van als ik een keer een dag geen koffie drink.
Koffie was mijn enige verslaving. Een paar maanden voor we aan onze kinderwens begonnen ben ik gaan minderen. Ik gun mezelf één kop per dag en in het weekend soms 's avonds nog een kopje. Dat is genoeg en ik voel me er goed bij.
Heb 5 gestemd. Denk dat dat wel een beetje het gemiddelde is wat ik op een dag drink. Gewone zwarte koffie uit mijn supersimpele gewone koffiezetapparaat.
Ik heb maar even 0 gestemd, want mijn optie staat er niet bij. Ik vind namelijk af en toe een bakkie wel lekker, maar houd het daarbij vanwege te hoge bloeddruk.