toen ik nog aan het werk was over de hele dag zo'n 6 kopjes. Thuis soms 2, soms niks en dan eens 4 of 6. ligt er maar net aan. hou het gemiddeld op 4
Koffie mmm lekker ben een echte Koffie leut. Gemiddeld genomen drinken Ik een kop of vier per dag. Drinken al Koffie van af zeker een jaar of vier vijf .
Wat veel niet-koffie drinkers nog. Zie je toch vaker hè.. dat vrouwen geen koffie drinken en mannen vaak wel.
Op het moment helemaal geen, vind het niet lekker en heb er absoluut geen zin in. Voor mijn zwangerschap toch wel minimaal twee koppen per dag.
2, in de ochtend. Toevallig op donderdag vaak wel een extra kop(of 2), dan ben ik bij de buurtjes op bezoek en dan drink ik gezellig met de buurman mee.
Dat is heel verschillend heb 2 gestemd omdat als ik drink ik er 2 drink meestal. Maar ik heb ook dagen dat ik geen koffie drink. Ik drink vaker geen koffie dan wel.
Ik lust geen koffie, dus drink het ook niet....... Heel af en toe in het weekend een cappuccino, meestal met wat extra suiker.
5 ongeveer, maar alleen op mijn werk. Thuis eigenlijk alleen thee! Ik probeer te minderen maar vind het lastig
Geen. Ik hou niet van koffie. Alleen in een restaurant drink ik meestal een espresso na de maaltijd, maar thuis drink ik nooit koffie. Ik werk wel minimaal 10 mokken thee weg op een dag (Engelse thee, heel sterk met een scheut melk). Ook allerminst gezond dus... :