Hoeveel koffie drinken jullie nu je zwanger bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eiffel, 14 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik drink 0 koffie meer sinds ik zwanger ben alleen nog cafeïne vrije cola en cafeïne vrije thee :)

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik dronk voor de zwangerschap echt veeeeeel koffie, zo'n 7 a 8 per dag. Wel vaak cappuccino trouwens. Moest dus echt afkicken. Nu drink ik max 2 a 3

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik dronk voor de zwangerschap zo'n vier koppen per dag, gewone koffie. Nu drink ik als ik ben werken zo'n twee koppen gewone koffie en als ik thuis ben alleen late macchiato, wel van verse bonen.

4. LPMS

LPMS Actief lid

28 okt 2014
    178
    1
    0
    NULL
    NULL
    in de eerste tijd van mijn zwangerschap helemaal geen koffie gedronken, kon de geur en de smaak ineens niet meer uitstaan! werd al misselijk bij het idee aan koffie..
    maar nu sinds een aantal weken in ieder geval iedere ochtend een kopje koffie, en soms 's middags nog een kopje :)
    ik ben ook echt een enorme liefhebber van chocola, dus ik probeer het allemaal wel een beetje te beperken.. (ook al lukt dat soms niet :p)

5. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik dronk voordat ik zwanger was vaak zo'n 2 a 3 koppen koffie (en iets te vaak een energieblikje). Zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik hiermee meteen gestopt.
    Heel af en toe drink ik een glaasje cola maar dit beperk ik tot max 2 glaasjes (wanneer ik dit al drink).

6. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ik drink 1 a 2 kopjes per dag! Volgens mij mag je ook 3 kopjes per dag heb ik eens gelezen..
    En ik heb die koffie nu echt wel nodig hoor, ben zo moe😜
    En met twee van die hele leuke lieve aanwezige jongens kan ik niet zomaar ff een dutje doen! Haha

7. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Ik lust geen koffie maar dronk wel maximaal twee glazen cola per dag.

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Ik luste de eerste 3 maanden van de zwangerschap geen koffie, terwijl ik daarvoor echt liters weg kon krijgen. Nu drink ik zo af en toe een kopje, meestal cappuccino, maar niet dagelijks. En zo nu en dan een glaasje cola.

9. Lentekriebels

Lentekriebels Fanatiek lid

15 aug 2015
    1.086
    156
    63
    Ik lust geen koffie meer ;)

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

2 a 3 koppen per dag. En zo nu en dan nog een redbull.

Deel Deze Pagina