Dag meiden Sinds ik probeer zwanger te worden voel ik allerlei rare dingen in mijn lichaam die ik nog nooit had gevoeld. Waarschijnlijk verbeeld ik me dit allemaal maar of ben ik nog aan het ontpillen maar de laatste 3 dagen voel ik echt wel iets! Mijn borsten doen ongelooflijk veel pijn! Kan geen bh meer verdragen, tepels doen pijn, borsten doen pijn bij het sporten (en als fitnessinstructrice is dit helemaal niet handig)! Komt dit van mijn eisprong (heb ik zondag gehad) of ben ik aan het ontpillen en kan ik dus deze maand neit zwanger worden? (Oja, heb ook af en toe tijdens mijn cyclus steken in mijn onderbruik). Alvast bedankt voor de reacties!
Hallo Mie, kan best komen door het ontpillen. Ik kreeg daar na 1,5 maand na het stoppen van de pil ook last van. Echt ongelofelijke pijnlijke tepels/borsten, dacht even dat ik zwanger was maar dit lag echt aan het ontpillen.
het klinkt alsof het symptomen van je eisprong kunnen zijn? of eventueel van een innesteling, maar als je zondag je eisprong had zou dat wat vroeg zijn. maar ik weet niet hoe lang je al probeert zwanger te worden en wat er afgelopen 3 maanden anders is? ben je sinds 3 maanden aan het ontpillen? ik weet wel dat mijn eisprong zich aankondigd door de borsten die jij beschrijft, dus dat zou goed mogelijk zijn!
Hoi Kara, zie dat er bij jouw PCO is geconstateerd. Heb je nu Clomid ofzo gekregen? Wat waren jouw klachten?
@Anna86: in december is PCO inderdaad geconstateerd. Mijn klachten (zoals je in mijn banner kan zien ook): onregelmatige cyclus die na 2,5 jaar ontpillen wel regelmatig zou moeten zijn (leek me zo..). daarom bij gynaecoloog geweest. Ik heb nu chlomid in de kast klaar liggen, maar was afgelopen maand onverwacht zelf ongesteld geworden, dus kijk het nu even aan of ik deze maand een eisprong krijg en weer netjes ongesteld word! Sinds december slik ik 'zwanger worden' pillen van de etos, dus wie weet heeft dat een gunstige uitwerking op mijn cyclus. vermoed jij dat je PCO kan hebben? of wat was de reden dat je het vroeg?
Hoi Kara, soms denk ik wel dat ik PCOS heb. Maar kan ook dat dit tussen me oren zit. Ik heb een hele onregelmatige cyclus, soms tussen de 70 en 50 dagen. Ik ben nog maar een half jaar bezig, weet niet hoelang je bezig moet zijn mocht er wat voor je gedaan worden. Wat waren jouw klachten allemaal?
Bedankt voor de reactie Kara en Anna! Het is nog maar mijn eerste poging Anna maar alles aan mijn lichaam voelt gewoon zooooo raar en ik ben zoooo verschrikkelijk nieuwsgierig en ongeduldig. Nuja, zou al moeten heel veel geluk hebben om eerste keer raak te zijn... Toch blij dat ik hier een beetje kan kletsen! Hopelijk lukt het bij jullie ook snel! Spannend he