Hoeveel koffie drinken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Foxter, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    soms dagen niks.soms 2 hooguit 3 kopjes per dag of een kopje minder en een glas cola

2. Chai

Chai Niet meer actief

Het ruikt wel heel anders sinds ik zwanger ben koffie. :D

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    zeker 10 aangevuld met thee en limonade :D

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ohww ik ben echt een koffie en thee liefhebber maar nu ik zwanger ben , kan ik beide niet meer drinken door misselijkheid :(

Ik heb al weken geen koffie of thee gedronken :(

5. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lust geen koffie, maar drink wel 10 koppen thee, toen ik zwanger was ook,,,nooit bij stil gestaan! steker nog de vk gaf mij het advies thee te drinken ivm cola:D Want cola is mijn liefde hahaha!

Ik dronk toen ik net bevallen was redbull, dat had ik zo gemist, maar kreeg later op mijn mieter want dat was ook niet goed voor de bv!! domme ik:D

6. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik drink bijna nooit koffie, ben een enorme thee leut. Minstens 6-8 mokken per dag. Ben wel op rooibos over gegaan ivm de zwangerschaps wens.

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    was bang dat ik geen koffie mocht toen ik zwanger bleek te zijn maar volgens de vk kan het geen kwaad als je niet te gek veel neemt.. eigenlijk drink ik altijd max.2 kopjes per dag dus gelukkig kan ik dat nog doen als ik er trek in heb (soms hoor je dat zwangere vrouwen een afkeer krijgen van koffie maar die heb ik niet)

Deel Deze Pagina