1 a 2 per dag, maar dan wel met minimaal 4 (liefst 6) uur ertussen omdat dan de cafeïne uit je bloed zou moeten zijn. Maar is wel lastig op dagen dat de kleine snachts bijv wakker is geweest.... Maar 2 is echt de max voor mij ivm cafeïne gehalte.
Ik ben gestopt met koffie drinken. Merk dat ik er de laatste tijd onrustig van word, dus nu helemaal overgestapt op de thee. Daarvoor smorgens 1 of 2 bakjes en na het eten een bakje. Van die verse bonenkoffie (espresso) hebben wij.
Ik drink er één. Doe ik het niet, krijg ik ook barstende hoofdpijn. Wat raar is, want van één kun je toch geen ontwenningsverschijnselen krijgen . Niet 's avonds, want dan kom ik niet lekker in slaap. Als je toch trek ik cola hebt, neem dan Cola Zero. Daar zit minder caffeine in dan in light.
Elke dag 2 kopjes en op werk maximaal 3 kopjes. Ik dronk voorheen eigenlijk de hele werkdag door koffie en kan het nog steeds niet laten staan. Als ik thee drink probeer ik ook minder koffie te drinken of iig de sterkte te verminderen
Hier 2 en afhankelijk van de dag 3. Ben een echte koffieleut. Had er gelukkig weinig trek in, nu red ik me prima zo. Hier 1 blikje of glas cola in de avond. Ik drink dan wel zero. Verder water en thee. En natuurlijk met uiteten drink ik wel glaasje cola meer of bitterlemon.
Als ik moet werken 1 a 2. Als ik vrij heb zit aan 3 of 4 koffie per dag Want zit dan ook koffie te leuten met vrienden of familie
Ik vond koffie heerlijk, maar een paar dagen voordat ik mocht testen luste ik opeens geen koffie meer.. Vind het nu ook zoo erg stinken!
Ik drink tijdens de zwangerschap geen koffie. Totaal geen trek in. Heb helaas wel veel trek in coca cola!! Heb de afgelopen week een glas per dag gedronken. Nu koop ik het even niet meer wil het niet te vaak drinken
Ik drink alleen nog maar caffeïne vrije koffie tijdens de zwangerschap en rooibos thee. Wel dol op koffie verder maar dan hoef ik me geen zorgen te maken dat ik over de limiet heen ga. Bij een goede tent is het bijna net zo lekker
De hoeveelheid caffeïne is het zelfde. Bij een cafe latte wordt een espresso aangelengd met warme melk. Dan blijft de hoeveelheid gelijk en zwarte koffie is meer water op een espresso zeg maar.