Beste, Mijn dochtertje is momenteel bijna 14 maanden en eet het volgende: 10.00 200 cc dreumesmelk met pap --> ze is pas zo laat wakker 12.00 2 boterhammen met water/thee/sap 15.00 fruit met water/thee/sap 17.00 warm eten met toetje 20.00 100cc dreumesmelk met pap Mijn eerste vraag: is dit voldoende? Ik weet dat ze 's morgens ook een boterham mag en dat de pap 's avonds niet meer perse hoeft, maar ze vindt dit prettig. Is dat erg? Daarnaast vraag ik me af: moet ik nog steeds dreumesmelk geven of kan ik ook gewone dagverse halfvolle melk geven met een paar scheppen pap?
Goedemorgen, Dankjewel voor je vraag over de voeding van je dochtertje. Het dagmenu wat je nu aanhoudt voor haar is heel netjes. Complimenten hiervoor! De Dreumesmelk die je nu voor haar gebruikt kun je blijven gebruiken tot de leeftijd van 2 jaar. Als je een bordje pap in de ochtend geeft is het niet nodig om daarnaast nog een boterham aan te bieden. Op het moment dat je een papfles geeft kun je er wel voor kiezen om een 1 of een halve boterham aan te bieden. Groetjes, Anne-Lotte- Nutricia voor jou