Ik heb een vraag, ik weet niet of ik mijn topic hier juist geplaatst heb. Aangezien ik weer zwanger ben en nog een kleintje van vijf maanden heb, ben ik op zoek naar een meerijd-plankje die ook op de Mutsy transporter past, zodat ik straks met twee kleintjes naar buiten kan. Nu heb ik op internet gekeken, maar ik kom er niet uit. Wie weet dit en ook waar ik deze kan kopen? Alvast bedankt voor de reacties.
hallo ik heb ook de musty tansporter met plankje het plankje wat ik heb is van het merk musty en heb ik gekocht bij de babydump maar je krijgt het ook bij de prenetal hoop dat jet het kunt vinden
krijg hem niet gekopieerd maar als je zoek op google mutsy meerijdplankje en dan foto s dan zie je hem staan er ook op marktplaats
Ik heb er nog een, mijn zoon is te oud (5) om er op te staan. Maar hier kan je alleen op staan.... Ik hoor wel of je interesse hebt, wil je dan een pb=tje sturen?
Ik denk niet dat je een zitje op de mutsy kan plaatsen.. Dan wordt hij te zwaar en gaan de wieltjes klapperen.. Hier ook het meerijplankje.. Het loopt wel heel irritant hoor. Tenzij je de maxicosi erop heb staan dan gaat het wel.
Je kleine is 5 mnd en je bent 3 maanden zwanger? Ik denk dan niet dat je het alleen met een plankje red. Ze schelen maar een jaar dan toch? Ik heb veel plezier van mijn duo wagen, koop hem evt. 2e hands en na een tijdje weer verkopen of draagdoek voor de baby!
O dat heb ik nog niet eens gelezen, daar heb jij helemaal gelijk in.. Dan red je het niet met een meerijplankje hoor!! Moet je echt een duowagen kopen! Meestal met rond de 2 jaar op zo'n plankje. Maar even off topic.. Was jij na 2 maanden alweer zwanger? ( ik val je niet aan hoor ) dat is echt mijn grootste nachtmerrie Dan heb je net alles achter de rug moet je weer opnieuw beginnen. Zie je er niet tegenop?