wie heeft er ook een box zonder lade

Discussion in 'De babyuitzet' started by zwangerevrouw, Jul 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    wie heeft er ook een box zonder lade en daarvoor een leuke mand/box met deksel gekocht voor eronder? en heeft iemand een idee waar ik een leuke kan kopen? (ik wil geen rieten)

verder koop ik een zak

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Waar onder bedoel je?

Ik heb een box zonder lade, nooit gemist ook. Heb gewoon een speelgoedbak elders in de kamer.

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik ook, vind het juist niet handig om het eronder te zetten. Hier een box zonder la, momenteel schuif ik wel ons wipstoeltje eronder omdat dat een enorme sta-in-de-weg is.
    Daarnaast een grote mand en wat bakken met speelgoed.

4. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

May 2, 2009
    1,062
    0
    0
    Ik heb ook een simpele box zonder lade. Ik heb hem ook niet gemist. In de eerste tijd kan je eventueel, als de boxbodem toch op de hoogste stand staat, eronder een bak kwijt met spulletjes/speeltjes. Net wat hierboven wordt gezegd. Zo kan je af en toe lekker wisselen met speeltjes die in de box liggen. Je hoeft er toch niet elke dag bij. Maar ik had gewoon ergens anders in de kamer een bak met speelgoed. Een mooie dichte zodat je er niks van ziet!

5. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    bij ikea of Xenos ehb je best leuke manden/boxen e.d . Ik heb er eentje bij Xenos vandaan

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier ook een box zonder lade. Had er in eerste instantie een gekregen met la, echter kon van deze de bodem niet omhoog (verlijmd :S). Koop straks wel een leuke mand voor het speelgoed.

7. Myo

Myo Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    1,352
    0
    36
    Hier ook een box zonder la. Kun je makkelijk onder stofzuigen :).
    Voor de overvloedige speeltjes heb ik zo'n box/ledikant tas gekocht.
    Hang je aan de spijlen. Je hebt ze in verschillende prijscategorieen.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een box zonder lade, maar ook niks eronder gehad.
    De box is heel laag, dus om er iets onder te zetten moet je de box optillen. Vind ik niet zo heel handig.

ik heb het speelgoed in afsluitbare dozen (canvas-achtig), in een open kast en sommige op de grond. had never nooit genoeg gehad aan één zo'n laadje onder de box :D

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,145
    8,876
    113
    Hier ook een box zonder lade, maar ook niks eronder gehad omdat de box erg laag was/is. Speelgoed lag hier of in de box (een paar dingen) en verder in een paar bakken van de Ikea en op haar kamer.

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    ik heb er een boxzak bijgekocht om speeltjes e.d. in op te bergen, die hang je gewoon aan de zijkant (hoef je ook minder te bukken dan bij een lade of lage mand oid)
    zo één Jollein | Boxen | Baby-Dump

11. zwangerevrouw

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    wauw dankje
    had al op marktplaats gekeken, maar zat niets bij wat ik leuk/mooi genoeg vond, deze zijn prima, ga er een kopen en pimpen!!

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook een box zonder la, nooit gemist. Heb een boxzak aan de zijkant hangen (gewoon bij de Trekpleister gekocht, prima ding) en inmiddels staat er een plastic krat in de kamer hier waar ook een deel van het speelgoed inzit (of nou ja waar het het grootste deel van de tijd niet inzit ;) )

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    wij hebben een box met lade maar ik zou het een volgende keer niet meer doen aangezien er nu toch niets in ligt omdat meneer het er steeds uithaalt haha. Wij hebben gewoon plastic opbergboxen van de ikea

14. misa

misa Niet meer actief

Hier ook een box zonder lade:
    Brent Zonder Lade | Boxen | Baby-Dump

Maar we hebben er alleen een boxzak aan hangen en een klein kastje in de kamer met nog meer speelgoed.
    Straks willen we misschien iets van een kist of van die ikea kasten met lades.
    Eronder lijkt me juist niet handig. Al dacht ik vooraf van wel. :)

15. lentebloem

lentebloem Actief lid

Mar 9, 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben ook een box zonder lade gekocht (nog niet in gebruik). maar het leek me wel handig aangezien we huisdieren hebben om eronder te kunnen stofzuigen, zo'n lade vangt best veel stof en huisdierhaar denk ik. voor speelgoed zijn er vast oplossingen zoals een boxzak of leuke mand.

16. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier het zelfde. Werd alleen kleine troep in gedaan en meneertje kiepte het er weer net zo snel uit. Toen heeft hij ook nog eens met zijn vingers tussen de la gezeten toen was ik helemaal klaar met die la.

17. zwangerevrouw

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63

oowh, nou gelukkig dan maar, ik dacht dat we hem gingen missen, maar zo te lezen niet :)

Share This Page