Bevestiging maxi cosi family fix

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MiekF, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wij hebben de family fix aangeschaft en gebruiken die in combinatie met een maxi cosi cabriofix. Nu valt het ons op dat zowel de familyfix zelf als de maxi cosi op de familyfix niet muurvast zitten, ze schuiven een heel klein beetje heen en weer als je eraan trekt. Hoort dat zo of doen we iets verkeerd? Alle lampjes hebben netjes groen licht gegeven...

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik had ook beide ( als weer 3 jaar geleden) en die zaten echt muurvast samen. Ik weet niet hoe t kan kan de maxi cosi schuift. Misschien even mee terug gaan langs de winkel en laten zien? Kun je t daar misschien uitproberen op een andere familyfix om te zien bij welke van de twee t probleem zit.

3. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik zou even iemand van de zaak waar je het hebt gekocht laten beoordelen. Hier zit alles vast.

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Dan zit ie niet goed vast. Je Maxi-Cosi moet écht goed vast zitten.
    Heb je wel een universele isofix in je auto?

Volgens mij las ik daar een keer iets over.

5. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier zit er ook geen beweging in hoor, mss is de zitting van jullie auto anders, dat die op de zitting een beetje schuift?

6. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Wij hadden hetzelfde. Die knoppen waarmee je de basis met die uitsteek dingen in je achterbank vast schuift, kun je ook nog gebruiken om de basis iets strakker tegen de rugleuning te schuiven. Toen zat die ineens een stuk steviger hier.

7. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties! Ik ga morgen meteen kijken of we hem strakker kunnen krijgen met de knopjes. Onze achterbank is inderdaad ook niet vlak dus dat scheelt vast ook. Dan nog even goed kijken naar de bevestiging van de maxi cosi op de base.

Deel Deze Pagina