Hallo allemaal, Maandag heb ik de eerste echo. Ik ben dan 7 weken en 1 dag als het goed is. Geen idee wat we kunnen verwachten. Soms hoor ik vertellen dat je wel al iets kunt zien? Zou het kunnen dat je al een hartje ziet dmv stipje. en misschien ook kunt horen? Krijg je ook een intake? Zijn er meiden die de echofoto hebben van 7 weken?
Ik zag een stipje knipperen maar de gyn heeft het niet laten horen. Dit is mijn echo met 7 weken http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=50840
Ik ben nog niet zo ervaren op het gebied van echo's kijken Vind het moeilijk om te zien. Had je een vaginale echo? Is dat eigenlijk een vervelend onderzoek?
Mijn echo met 7 weken precies zie je in mijn album (volgens mij nu op pagina 2), je ziet duidelijk wat! En ik zag idd een knipperend stipje, was het hartje. Ik kreeg een inwendige echo meteen.
Er zit niets anders op voor me dan relaxed af te wachten. Tuurlijk haal je je wel enge dingen in je hoofd: ben ik wel echt zwanger? het is zo onwerkelijk! klopt er wel een hartje? zit er wel iets? AAAGGGH genieten zeggen ze dan, dat probeer ik wel hoor haha maar soms krijg ik weleens van die benauwde gedachtes. Bedankt voor je reacties bamjolan.
pfffff dit als hierboven, is precies wat ik nu voel, ben zo zenuwachtig, vanmiddag echo en als het goed is ben ik dan 8 weken. Vorige zwangerschap werd na 10 weken miskraam en toen heb ik geen echo gehad. Erg spannend en hoop zo dat er een mooi kloppend hartje te zien/horen is. Hoe was jouw echo?
Hey, mijn echo van afgelopen maandag was goed! Hartje niet gehoord (was 7 weken en 1 dag toen) maar wel heel duidelijk gezien. Ben nog wel beetje bang maar.... durf te genieten. Daarnaast ben ik misselijk sinds gisteren dus zal wel goed zitten Echo staat in album. Foto krijg ik niet echt duidelijk... x Inkie