Hallo, ff een vraagje.. Ik was even aan het rondkijken voor babyvoeding enzo. heb et nu nog niet nodig maar voor straks na de borstvoeding...maar het is wel erg duur die voeding.. nu heb ik een vriendin gesproken die zei je kunt beter melk met bambix mixen en dat warm maken en geven..zo heeft zij haar dochter ook gevoed na de borstvoeding en is ze zelf ook mee grootgebracht en aan beide mankeren niks... Kan dit? of moet je perse melkpoeder gebruiken..
Misschien een idee om onder het kopje "voeding" te kijken http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=63 daar vind je misschien je antwoord
Inderdaad gewone melk mag vanaf 12 maanden pas. En gewone Bambix mag ook niet voordat ze een jaar zijn. (dingen met granen zowiezo) Verder zit er in speciale babymelk extra voedingsstoffen voor je baby, en in gewone melk zit dat niet zoveel. Maar met een jaar eten ze ook al aardig wat, dus dan kun je echt wel over gaan op gewone melk/pap. Niet voor 1 jaar is dus het advies
volgens mij mag gewone melk idd pas vanaf 1 jaar. Dit ivm met bepaalde stoffen die er wel/niet in zouden zitten.... het is erg prijzig idd, mar je zou ook eens kunnen kijken voor eigen merk kruidvat of similac. Deze zijn minder duur.....