Zag trouwens eergisteren bij de etos in het Alexandrium (rotterdam) 2 dozen etos billendoekjes voor 10 euro! heb je dus 12 pakken! Niet duur lijkt mij!
Als er een reden is voor hypo-allergene voeding, moet je een verwijzing van de huisarts vragen, dan krijg je het via de verzekering en hoef je het niet zelf te betalen.
Ow...Sem krijgt al 9 maanden hypoallergeen Dat heeft de vk toen aangeraden omdat er aan mijn kant van de fam. allergieën voorkomen en ook bij mezelf. Maar ik heb nog nooit gehoord dat hypoallergeen vergoed wordt, wel voor koe melk allergie Ik zal eens informeren maar het zal vast wel niet met terugwerkende kracht gaan haha
Nee het gaat niet met terugwerkende kracht, dat heb ik toen ook geprobeerd. Maar met 9 maanden hoef je dan toch geen hypoallergeen meer? Want met een jaar moet je volgens ons bureau al gaan wennen aan gewone koemelk, dus dan is de overgang toch megagroot? Zelf heb ik een kindje met koemelkallergie, maar ik heb zelf ook veel allergieen. Ik had van de dietiste waar we met ons meisje naar toe gaan begrepen dat dat hypoallergeen alleen het eerste halfjaar nodig is als er allergieen in de familie zitten, en dat je daarna gewone babymelk kunt gebruiken.
haha. Ja dat hoor je wel eens. Daan krijgt een pot als wij te gekruid eten en ik er weer eens te laat achter komt dat er nog een kleine mee doet eten