Een vriend van ons wil over 2 weken wat buikfoto's gaan maken voor ons geboortekaartje en wat voor onszelf, maar heeft iemand hier misschien nog tips voor een site met wat voorbeelden?
Leuke foto's! Ik zal mijn mooiste lingerie setje ook maar eens uit de kast halen, maar of ik die nog pas... De strings dat lukt wel, maar mijn cup is iets gegroeid
Een stel wat ik ken via een ander forum had bij hun eerste zo'n leuk geboortekaartje. Idd een close up van een enorme buik (haar eigen buik) daarvoor zat de vader met een penseel in z'n hand alsof hij op de buik schreef. In photoshop hebben ze toen de naam op de buik gezet, zodat het leek of hij de naam op haar buik schilderde. Ik vond 'm zo leuk. Linda
Ja, dat heb ik ook weleens gezien, maar dat kun je ook echt doen. Je kunt ook echt de naam van je kind op je buik schilderen. Dat ga ik denk ik doen. Dan mag mijn dochter met de kwast aan de gang. Ben benieuwd wat dat gaat worden. x Linda
Dat is een erg leuke site, ga er morgen even goed naar kijken. Bedankt alvast! En van de naam op je buik schilderen is ook een leuk idee!