Volgens mijn verzekering zit de verloskamer volledig in de basisverzekering, dus het zou volledig vergoed moeten worden, ongeacht je aanvullende verzekering.
mijn verloskundige heeft gezegd dat het vanaf 1 januari 2007 word vergoed door het ziekenfonds. anders zou ik even naar je verzekering bellen of je een eigen bijdrage hebt.
Ik moet 161,50 betalen als zijnde eigen bijdrage, de rest wordt allemaal vergoed door de verzekering. Ben verzekerd bij DSW met AV Top aanvulling. Hier gaat het dan wel om een poliklinische bevalling ZONDER medische indicatie. Zodra er een medische indicatie is wordt alles gewoon vergoed en maakt het niet meer uit of je basis of basis met aanvulling bent verzekerd
oooo ik dacht dat het altijd vergoed werd door de verzekering. hoe zit dit dan bij agis ben aanvullend verzekerd. heb nog nooit hier iemand over gehoord.
Zilveren Kruis, aanvullend ****: zonder medische indicatie, eigen bijdrage wordt volledig vergoed en ook de eigen bijdrage voor de kraamzorg wordt vergoed! Je betaalt wat maar dan heb je ook wat!
Bij IZZ uitgebreidste pakket wordt ook alles vergoed! Zowel kraamhulp als ziekenhuis (poliklinisch). Wat Yake zegt klopt: Je betaalt wat maar dan heb je ook wat!
pfff heb het even nagekeken in mijn polispapieren... ik ben agis verzekerd en heb de compleet polis. daarin stond dat je dan idd tot 160 euro vergoed krijgt. dus ik denk weet je wat dan stap ik nu al over naar de comfort polis want dan krijg ik alles vergoed... ik gemaild dat ik wil overstappen krijg ik terug: dat kan alleen in januari nu mag dat niet meer! nu moet ik dus tot januari2008 wachten tot ik kan overstappen! wat een gelul, kunnen ze geld aan me verdienen want ik ga een stap omhoog moet dus meer premie betalen en dan doen ze dat niet! wat een flauwekul! nou ja..als de pendels kloppen en ik in mei zwanger zou zijn dan word t januari dat ik moet bevallen dus 1 januari laat ik dan meteen mn polis omzetten en dan heb ik misschien nog geluk hahahahaha