hoi meiden ! wie van jullie koopt er ook kleren bij villa happ? en heeft hetzelfde probleem als mij? ik heb al best vaak daar gekocht, en ze hebben leuke dingen, maar op een of andere manier gaat de kleding moeilijk over het hoofdje heen.. mij meisje heeft geen groot hoofdofzo. maar vind het wel jammer dat het zo krap zit! anders zal ikweleens bellen om een klacht neer te leggen. groetjes sandra
Ik koop vaak bij Villa en ben dat probleem nog niet tegen gekomen. Heb t dan wel over de zomer kleding, winterkleding was niet nodig om zelf te kopen, had ze meer dan genoeg gekregen.
hier ook villa fan alleen vind ik het klein uitvallen, zoonlief draagt van de zeeman nog maatje 56 en van de villa inmiddels 68 er is trouwens in roermond een villa outlet (geweldig! shop till you drop)
Hoi! Ik heb bij Villa Happ gewerkt en we hoorden die klacht inderdaad best vaak. Volgens mij is het zelfs bij het hoofdkantoor bekend! Thomas van mij heeft ook geen mega groot hoofd en bij hem kostte me het met sommige dingen ook moeite hoor! Wat ik bijna nooit gehoord heb is dat de babykleding klein valt. Alleen de newborn en de meisjes kleding viel wel vaak klein, maar ik ben er inmiddels alweer een jaar weg, dus wie weet wat er verandert is!
Heeeeeeeeel herkenbaar! Dacht dat wij het alleen hadden Ruben heeft ook een normale hoofdomtrek maar bij sommige dingen lukt het haast niet om zijn hoofd erdoor te doen..Koop daarom ook niet vaak meer iets bij Happ
Ik denk dat het heel normaal is dat een kindje van 6 maanden maat 68 heeft! Maatje 56 juist vreemd veel kindjes dragen die alleen de eerste 2 maanden als dat nog past zelf... maar vaak valt merkkleding klein.
Kaylee heeft zowat de hele collectie van Villa happ in haar kast hangen Het probleem wat jij omschrijft heb ik maar bij 1 kledingstuk gehad, toen ben ik er ook mee teruggegaan en ze keken me aan in de winkel alsof ik gek was geworden toen ik t zei Maar nu lees ik dus dat t wel vaker voorkomt. Ik vind Villa happ niet klein vallen trouwens, maar ik heb dan ook een ieniemieniemeisje van 2.5 die nog in maat 80 past (en vaak nog kleiner ook, al zijn broeken dan wel te kort). Voor mijn zoontje koop ik er bijna niets, daarvoor is het me te prijzig, hij groeit wat te hard
ook heel veel van villa happ in de kast, maar ben het probleem nooit tegen gekomen, Babymaten vallen ook precies goed, alleen de meidenmaten klopt niks van shirtjes veel te klein , en broeken veeel te lang, maar goed , ze past ze toch eerst hh
nhier ook het nodige van villa happ ik vind het nogal verschillende uitvallen! 1 moment vind ik het gewoon passend! kyana heeft bv een 3 kwart broekje van maat 80 die zowat van haar kontje af valt! sommige truitjes zjn erg kort enzovoort! ik PAS altijd bij de villa happ, das de enige manier met kyana om iets goeds te kopen.
Ik heb ook een paar dingen van villa happ (wat een geweeeeeeeldige kleertjes!) Ymke heeft alleen blousjes, dus te krap over het hoofdje weet ik niet, maar het valt wel klein! Ze heeft nu maat 74 wat nog ruim valt, maar bij villa happ 80 en dat zit goed. Ze heeft ook een bloesje dat maat 74 is (maar dus al 3 maanden aan) en die kan nog wel, maar de mouwen zitten heel strak om haar bovenarmen. Niet meer comfertabel dus. Heb er ook net een rokje gekocht en die zit wel weer erg goed in 74
hier hetzelfde probleem, toen ik nog zwanger was een superstoer truitje gekocht maatje 68. toen hij hem eindelijk aan kon bleek hij niet meer over zijn hoofdje te passen. helaas dus maar 1 keer aangehad, beetje duur voor 19,95. ik koop er ook alleen nog maar als er flinke uitverkoop is anders vind ik het veelste duur! joyce
hier ook dat probleem!De kleren passen hem wel,alleen is het een ramp om het over het hoofdje aan te trekken!sommige dingen heb ik dus ook al weg gedaan,terwijl hij van andere merken wel de kleding past in die maat.
Ik ben enorm fan van villa Happ, vind de kwaliteit uitstekend. Alleen qua hoofdmaat heb ik ook wel eens problemen gehad,maar dat is wel weer per kleding stuk verschillend. Neemt niet weg, dat ik daar altijd en met veel plezier , winkel voor mijn zoontje.
Toevallig in de uitverkoop vorige week een schattig jurkje en broekje voor mijn moppetje gescoord (50% korting, altijd leuk ) Jurkje in maar 80 omdat ik vind dat de broek er onder uit met komen en dat het bij dat modelletje ook gewoon past Broek 86+ en madam staat er straks op haar verjaardag weer mooi op, hoop alleen dat ze het wit lang genoeg wit houdt
ik heb dit ook met mijn oppaskindje. Heeft een heleboel leuke kleertjes, maar een aantal Villa Happ is het idd moeilijk om het hoofdje er doorheen te krijgen... Maar ik moet wel zeggen dat sommig kledingstukken het wel gewoon goed gaat, dus het ligt niet helemaal aan het merk, maar meer bepaalde kledingstukken van het merk...