hoeveel kruiken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tuttie, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik weet wel hoe de kans zo klein mogelijk is (kruiken zijn hier ook al uitgebreid getest), maar ik vind het toch eng. ;)

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hier ook 2 kruiken aangeschaft

3. Chai

Chai Niet meer actief

Mijn dochtertje is in mei geboren en het was helemaal niet koud.
    Maar ook zij kon haar temperatuur zeker snachts niet goed reguleren. En ze lag dan ook echt snachts met een kruikje aan elke kant.
    Als je de kruiken goed plaatst en tussen het ledikant laken stopt met de dop een beetje naar de buitenkant naarbeneden gericht kan het trouwens echt niet bij de baby komen. Ook stopte ik er hydrofiel luiers tussen opgerold.

4. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Ons kraambureau heeft gezegd dat een kruik in combi met aerosleep niet mag, maar waarom, geen idee. Wij hebben zo'n koudschuim matrasje besteld en heb nu 1 kruik (uitgerekend eind mei). Even denken of ik er nog 1 zal kopen.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.154
    33
    48
    Kben ook in april uitgerekend maar heb er toch echt twee aangeschaft (nouja gekregen maar anders had k er zelf twee gekocht ;) ) Je weet nooit van te voren wat het weer doet en hoe goed je kindje op temperatuur kan blijven.. Plus ik vind het persoonlijk handig.. Kan dan altijd eentje in de box gebruiken eentje vast om bedje beetje warmer te makaen gebruiken ;) En hier is t slaapkamertje ook niet al te warm dus denk ze wel nodig te hebben ook ;)

6. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben de vorige keer 2 kruiken gebruikt en ook echt nodig gehad. Dit was wel in december. Maar binnen heb je het sowieso wel warm, dus ik denk dat het er maar net aan ligt hoe goed je kindje zijn temp op de juiste hoogte kan houden. Ik zou dus voor 2 gaan.

Icm aerosleep weet ik niet.

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik denk dat het echt afhankelijk is van hoe goed je kindje zich op temperatuur kon houden.
    Mijn dochtertje kon dat vanaf het begin heel goed. Ze is geboren in mei en wij hebben nooit kruiken gebruikt. Was gewoon niet nodig.

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wij hebben maar 1 kruik gebruikt (eind oktober geboren).
    Ook gewoon op de aerosleep gehad trouwens.
    Van buren kregen wij een elektrische kruintje leen, maar die was super snel weer afgekoeld. Niet handig oor de nacht (hier ligt ze alleen 's nachts nog met kruik).

Deel Deze Pagina