Elke week pas ik op 2 kindjes,een van 5 en een van 7 jaar. tussen de middag haal ik ze van school ze eten hier en breng ze dan weer naar school.Na schooltijd (15.15) zijn ze hier nog tot 18.00 uur. Wat zouden jullie vragen per dag?
ik schat dat je er ong 4 tot 4.5 uur aan kwijt bent, ik zou zeggen zo`n 5 euro per uur, dat zou dan rond de 20 euro per dag zijn, (mijn gevoel hoor) Kdv kost voor 1 kindje hier 5.90 per uur, dus voor 2 is dat nog meer, voordeel je krijgt van de belastingienst wat terug, hoeveel is afhankelijk van je loon is. wat krijg je er nu voor dan.
Hangt ervan af. Is het een vriendin of niet? Kan je andersom ook weleens op opvang rekenen? Ik zou rekenen wat ze netto ook kwijt zou zijn na uitbetaling KOT zo ongeveer...
M'n buurvrouw deed 3,- per uur maar dat was meer omdat ze goed bevriend met ons was en niet de hoofdprijs wilde vragen zeg maar.
Ik kreeg vroeger (toen ik zelf nog naar school ging) 6 euro per uur voor 3 kindjes. Voor mij een leuk zakcentje, voor de ouders een goedkopere oplossing dan opvang.
Als je oppast als gastouder zou ik het gastoudertarief aanhouden. En als je gewoon oppast dan zou ik 2 euro per kind per uur vragen en kosten van eten en drinken en vast bedrag. (Als je geen gastouder bent krijgen de ouders toch geen KOT?)
Ik ken ze van school,zoon zit bij de oudste in de klas Afgelopen dinsdag voor het eerst opgepast, De moeder vroeg me dus wat ik wilde hebben,aangezien ik niet weet wat je hier voor kunt vragen vraag ik jullie.
Word het dan vast of af en toe? Als het af en toe is, kun je het ook laten zitten met de afspraak dat ze als het nodig is ook op jou kinderen past.