Mijn zoontje is 5 weken en ongeveer 4200 gram schat ik. Nu kreeg hij netjes om de 4 uur een fles van 120+4 en in in de nacht liet hij er 2 keer 5 uur tussen.. Nu heeft hij niet meer genoeg aan de hoeveelheid want hij is ontevreden en meld zich steeds eerder. Nu ben ik sinds gister over gegaan op 5 flessen van 150+5 wat hij keurig leeg drinkt zonder moeite of krampjes en valt weer tevreden in slaap. Alleen meld hij zich nog steeds na 3,5 uur weer en ook vannacht liet hij er maar 3,5 uur tussen terwijl hij gister juist meer voeding heeft gehad? Niks geen. 5 er meer tussen Wat moet ik nu doen? Terug naar 6x120 of volhouden op die 5 keer 150 en dan alsnog een 6e fles geven als hij komt. Maar dan krijgt hij veels te veel, nu eigenlijk al! Hopelijk kunnen jullie helpen.
Het had mijn vraag kunnen zijn, zit met hetzelfde! Ben alleen nog niet overgestapt naar 150+5 maar merk dat hidde niet meervtevreden is. Ophogen of nog even aankijken? Blijft lastig met die kleintjes, ben benieuwd naar de ervaringen van anderen dus lees even mee.....
Ook toevallig hoe oud is jouw kindje en hoe zwaar? Hier was 5 voedingen dus Geen succes. Alleen ontdekte ik vanmorgen een halve poedertoren dus de voeding van vannacht is dus fout gegaan.. Ongeveer 2,5 schep zat er nog in. Misschien niet zo gek dus dat hij na 3,5 uur kwam.. Maar hij had wel over de hele dag al meer op. Blijft zo lastig hè?
hier hielp het wel zit nu op 5 flessen 150cc water en 5 schepjes morgen 5 weken en 4800 gram. Het cb zei tegen mij evt. de laatste fles indikken met johannesbroodpitmeel dus zou mischien een idee kunnen zijn.