In het eerste trimester kwam ik ongeveer 5 kg aan. Nu ben ik zwanger geraakt via ivf en door de hormonen kun je ook 1 of 2 kg aankomen, vertelden ze in het ziekenhuis. Ik heb me direct na de tweede poging niet meer gewogen maar na de eerste poging zat er ook 2 kilo bij. Maar daar zaten dan ook weer de feestdagen tussen, haha! Ik ben nu bijna 22 weken en 8 kilo incl de ivf aangekomen. Kan dus 1 of 2 kilo schelen.
Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en ben 1,5 kilo aangekomen. Dit komt mede doordat ik ontzettend misselijk ben als ik niets in mijn maag heb, dus de hele dag door kleine beetjes eet.
ik ben 10 kilo aangekomen in de eerste trimester schaamteloos , ik heb nog 23 wkn te gaan. en ik ben altijd bijna 30 kilo aangekomen in mijn zwangerschappen, maar gelukkig viel ik altijd snel af , met mijn kleine in 3 mnd 25 kilo eraf, hoop dat deze keer ook zo snel gaat
Lekker suf van me het topic titel Heb gelijk maar even aangepast... Ik ben nu zo'n 2 kilo aangekomen schrok me rot!
Nu 11 weken en 1 kilo zwaarder. Maar dat gebeurt wel vaker, zou zo weer de andere kant op kunnen voor mn gevoel
2,5 kilo Stiekem blijf ik het verschrikkelijk vinden, oplopende getallen op de weegschaal.. Ook al weet ik dat het voor het kleine wondertje in mijn buik is
Met precies 12 weken was ik 2 kg bijgekomen. Naar mijn geviel ietsjes teveel, merk nu al dat mijn benen en heupen iets dikker zijn (mijn buik telt niet mee, dat mag)
eerst 3kilo eraf en nu 2kilo erbij. bij mn vorige zwangerschappen in totaal 12kilo aangekomen, heel bescheiden dus.
Het eerste trimester (tot 15 weken) ben ik twee kilo afgevallen. Nu zit ik rond de kilo boven mijn startgewicht. Kan door bekkeninstabiliteit steeds minder sporten helaas.
Niks erbij, niks eraf. Wel al flink buikje maar heb het idee dat het gewicht zich verplaatst zeg maar, haha. Broeken lubberen om benen maar te strak in taille, ringen zitten ineens erg los. Bij de eerste was ik na 12 wk 1 kg afgevallen. Die zat er 4 weken daarna weer aan.