hier nu 10 kg maar aangekomen. erg netjes. vorige keer was ik 20kg aangekomen. dus dat valt gelukkig allemaal reuze mee nu.
Eeh ja 40 kilo, de laatste weken kwam ik elke week tuseen de 2 en 4 kilo aan aan alleen maar vocht. Dus 2 dagen na de bevalling al 27 kilo kwijt en nou ben ik aan het vechten met de laatste 10
Bij de eerste 20 kilo erbij bij de 2e 16 kilo erbij en nu bij de 3e ben ik nu 20 weken zwanger en zit ik op 4,5 kilo erbij.. Ben benieuwd!
bij de eerste 9kg aangekomen, bij de 2e 5kg afgevallen en nu ben ik al 3kg bij valt hier altijd heel goed mee en meestal ben ik de kilo's de dag na de bevalling kwijt
Was van mn knul ruim 25(!!!!) kilo aangekomen. Woog voor zwangerschap 50 kilo bij 1.63 (gewoon heel slank) Hoop dat het me dit keer bespaard zal blijven. Woog voor zwangerschap 53 kilo nu. Moet wel toegeven dat het meeste van de 25 kilo vocht was, had pre-eclampsie/hellp. Na de bevalling was ik alles kwijt en kon ik 2 weken later weer mn eigen broek aan. (Maat 34/36)
1e 35 kilo 2e 30 kilo Nu bij ruim 35 weken op +8,5. Waarom ik eerder zoveel aankwam was een raadsel en waarom ik nu weinig aankom ook.
Bij de eerste 4 kg, bij de tweede 12 kg (was bij de tweede zwangerschap aan het begin 20 kg lichter dan bij de eerste)
Ben nu ruim 27 weken en ben (eindelijk) een halve kilo aangekomen. Benieuwd wat er nog meer bij gaat komen. Ben nooit misselijk geweest ofzo, alleen minder honger
Ik ga nooit op de weegschaal staan. Ik kijk liever naar mijn lijf en voel of mijn broeken niet strakker zitten.. Tijdens mijn vorige zwangerschap werd ik steeds gewogen door VK. Laatste weken niet meer omdat ik toen medisch werd. Ik kan daarom alleen schatten: ik denk zo'n 15 kg. Was er binnen no time weer af. Ditmaal bewust niet gewogen, dan kan ik me er ook niet druk over maken! Als ik 6 maanden na de bevalling nog niet in mijn broeken kan dan zal ik aan de slag gaan. Aankomen hoort er toch gewoon bij
ik 9 e week maar woog 97,8 en nu 95 dus ben aan het afvallen zonder dat ik overgeef of niet eet. eet veel koekjes en lollys
Mijn eindgewicht was bij alledrie de zwangerschappen 78 kilo. Ik schommel normaal tussen de 66 en68 kilo.