Hallo vanaf wanneer hoor je meestal het hartje kloppen als het uitwendig gebeurt? ik moet morgen voor het eerst naar de vk... dus was ik hier wel benieuwd na!
hihi ja! klopt! Ik ben nu 9 weken maar omdat ik een mk heb gehad de maand ervoor ben ik benieuwd of ik dan misschien toch n soort van echo krijg... dus kan ik me vast voorbereiden of het normaal is om een hartje te horen met 9 weken... of nie... maar misschien ben ik wel geen 9 weken... Ben van de eerste dag van de bloeding van de mk uitgegaan.. dus we zien wel! spannend spannend!
Ik ben gisteren voor het eerst naar de verloskundige geweest, ben nu 9 weken en 1 dag. Ze wilde het wel proberen, maar de kans dat ze wat kon horen was erg klein vertelde ze. Bij 10/11 weken is de kans dat een vk iets hoort maar 50%. Wij hadden ontzettend veel mazzel, het was duidelijk te horen!
bij mij hoorde de vk met 10 weken nog niks , heb van me zelf al een behoorlijke speklaag, bij 12 weken was het wel te horen uitwendig. met 6 weken dat we het hoorde was trouwens bij de gyn
bij mij konden we t met 12 weken nog nie eens horen.. wel geprobeerd overgens.. ach komt vast goed meis!
Bij mij konden ze het met 12.5 weken niet vinden. Bij de volgende controle (17 wk) wel. Zelf kon ik het met 14 weken vinden met de angelsound. succes morgen!
Bij mij kon de VK het hartje uitwendig horen toen ik 14 weken was. Met mijn eigen Angelsound heb ik het hartje rond de 11 weken voor het eerst gehoord
Met 6 weken zagen wij het hartje pas kloppen, dus denk nog niet dat jullie het al kunnen horen. En bij de 2de echo (8weken) hoorde we ook nog niks.
En vandaag bij de VK konden we het hartje wel horen, met een heel raar apparaatje, maar echt geweldig om te horen
De verloskundige vertelde dat dit afhankelijk is van hoe de baby ligt en waar de placenta ligt en hoe groot de baarmoeder al is. Ik ben vandaag 10wk 2dg zwanger en ze kon het hartje horen met de dopler ( uitwendig dus)