Hoeveel kwamen jullie nog aan in laatste weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    He hallo!

Nee, heb hier nog niet geschreven over mijn bevalling, eerst onze eigen site bijgewerkt (www.babyhermens.beebiesite.nl), dus daar staat het hele verhaal en foto's, als ik wat meer tijd heb zal ik het hier ook posten. Maar alles is goed gegaan en gaat nu ook super!

Maarre... dus niet meer aangekomen, want binnen 24 na mijn vorige berichtje hier was onze dochter er al! (die nu wil eten ;)

Liefs,
    Snoopy

3. Diavolo

Diavolo Actief lid

30 mei 2007
    187
    0
    0
    Ik kwam vanaf 34 weken elke week ruim een kilo aan vorige keer. Daarvoor niks.

4. Ik ben nu 7 kilo aangekomen, maar merk wel dat het nu wat sneller gaat. Mischien ook wel door de feestdagen, maar ik let er eigenlijk niet echt op. Als mensen me zien denken ze dat ik net 20 weken zwanger ben... ha ha, ik maakte me ook zorgen of ons kindje niet te klein was, maar hij/zij groeit volgens het boekje. Ik was de afgelopen keer in 3 weken tijd bijna 2 kilo aangekomen, ik moet de 8e weer heen en zal dan wel horen hoeveel k weer aangekomen ben...

5. mama83

mama83 Lid

2 jan 2008
    33
    0
    0
    ik was in totaal 31 kilo aangekomen van de kleine maar vooral in de eerste 6-7 mnd daarna eigenlijk bijna niet meer.
    toen binnen 2 mnd was ik 20 kilo weer kwijt en nou ben ik alweer 3 kilo aangekomen dus ben benieuwd of t deze keer ook weer zo hard gaat..

Deel Deze Pagina