80 euro per week voor 2 volwassen en 2 kinderen (6 en 8 jaar) Eten op woensdag bij me ouders mee Fruit van de marky Brood vd bakker Vlees deels slager Rest aanbiedingen in de gaten houden en dan inslaan
Wij het hetzelfde, namelijk het dubbele maar dan voor 6 personen. Ok, wel 4 kids die niet zoveel eten als een volwassene natuurlijk, maar wel nog 1 flesvoeding en 2 in de luiers.
Hier de ene week 40 en de ander week 80. Dit is gemidddeld. Wij zijn met 4. 2 voleassenen en 2 kinderen. Nu eten de kinderen wel 3x per week op de bso wat heel veel scheelt.
Wij zijn €100-€120 per week kwijt aan boodschappen. 2 volwassenen en 2 kinderen. Ik probeer altijd zo min mogelijk uit te geven, maar minder dan €100 lukt niet. En dan hebben we niet eens overdreven luxe producten, maar gewoon wat we standaard gebruiken.
50-75 per week voor 2 volwassenen en een baby. Maar wil vanaf volgende week max 75,- uitgeven aan boodschappen incl luiers en flesvoeding. Is wel excl dierenvoer, want anders hebben wij geen eten meer
Rond de 100,- voor 2 volwassenen en 2 kinderen (peuter en kleuter). De ene week wat minder, de andere week wat meer. Inderdaad, die schoonmaakmiddelen/wasmiddel etc. zorgen er vaak voor dat het een week duurder uitvalt.
Zo'n 60 - 80 euro per week, voor 2 volw, 1 kind en een kat. Hier geen luiers meer, dus dat scheelt wel.
Tussen de €80/€100. Ik laat het bijna elke week bezorgen door de AH. Eens per maand sla ik over en haal ik beleg/groente/vlees, de rest heb ik dan meestal nog. Maar als de AH kom ben ik meestal €100 kwijt. (Incl alles, drogisterij, hondenvoer, etc)
Gemiddeld €140,- per week voor 5 personen (om het weekend 6 personen). Excl luiers en verzorgingsartikelen.
Gemiddeld z'n 70 euro per week. 2 volwassenen en 1 baby. Ook hebben we nog 2 hondjes en een kat. Luiers koop ik altijd groots in, en kattenvoer koop ik 1x in de zoveel tijd. Hondenbrokken koop ik groots in als ze in de aanbieding zijn. (Laatst 5 zakken gehaald)
ik kwam er achter dat wij zn 150euro per week kwijt zijn.. 2 volwassenen en een kleuter... Nu willen we flink gaan besparen dus we zijn weer met lijstjes begonnen. Ook gaan we een x bedrag per maand pinnen en daar moeten we het mee doen. Ben benieuwd hahah
Mag ik vragen hoe je boodschappenlijstje er uitziet? Want als ik alleen naar ons avondeten kijk kost dit gemiddeld €5,- per avond. 5x7 dagen =€35,-. Dan komt daarbovenop fruit, brood, beleg, zuivel enz. Dat lukt mij nooit voor tussen de €5 en €25 per week. Dus als je je geheim wilt delen, graag!
Hier tussen de 60 en 80 euro per week voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 10 en 7. Maar meestal zit ik rond de 70 euro, als ik echt voor 80 bestel dan heb ik echt veel luxe dingen. Ik koop veel in de aanbieding, laat mijn boodschappen altijd bezorgen zodat ik geen impuls aankopen meer kan doen in de winkel. Dat scheelt namelijk echt enorm veel. Ik zit altijd op zondag avond op mijn gemak als de mannen voetbal kijken rustig de boodschappen in te voeren.
Ik probeer 100 euro per week aan te houden, 2 volw en 3 kinderen. Vaak ga ik er wel overheen, helaas.