ik betaal ongeveer 125 voor zilverenkruis Achmea 4* aanvullend + 2* tandarts manlief ongeveer 120 euro voor zilverenkruis 2* en 3* tandarts collectief via Icare. Hier bewust 4 sterren ivm o.a. bevalling (geen eigen bijdrage kraamzorg) en onbeperkte fysio. Manlief zit dit jaar op 3 * omdat hij vorig jaar over de max vergoeding van 2* heen zat.
ik betaal 137,50 met een aanvulling 2 op zorg verzorgd en een aanvulling 3 op tandverzorging... dat haal je er echt wel weer uit hoor want een tandartsbezoekje kost al gauw wat als je een gaatje hebt of wat anders...
Wij betalen samen 204 euro per maand bij het ZK (collectief), basis en tandartsverzekering. Tandartsverzekering is het belangrijkste wat er is. Hoewel wij geen gaatjes hebben en jaarlijks maar 65 euro kwijt zijn aan controle, neem ik maar het zekere voor het onzekere.
Wij betalen 250 euro voor ons tweetjes (kids natuurlijk gratis). Dit is een collectieve verzekering met de op 1 na hoogste aanvulling die er bij deze verzekering is (er zijn er 5).
225 euro voor ons drietjes voor de 3 sterren verzekering maar ik krijg collectiviteitskorting via mijn werkgever.
Bij de Friesland 115 voor mij ( aanvullend + standaard tandarts)\ 116 voor man ( standaard + aanvullend extra tandarts) Isabella gratis meeverzekerd, We krijgen ongeveer 40 euro pp terug van de belasting