hoeveel kwijt voor flesvoeding per maand?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door dushi27, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dushi27

    dushi27 Lid

    2 nov 2008
    34
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Hey meiden kan iemand mij vertellen hoeveel je ongeveer kwijt bent als je flesvoeding geeft en hoeveel blikken voeding je ongeveer nodig hebt per maand?
    groetjes
     
  2. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    wat ik zo ervaar bij een vriendin doe je 1 tot2 weken met een pak/blik en de prijs ja het ligt er aan welk merk je neemt neem je nutrilon ben je het dubbele kwijt dan dat je similac koopt mijn vriendin is ongveer 30 euro per maand kwijt
     
  3. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik geef bv, dus ik weet 't niet precies. Maar we hebben hier wel een pak Nutrilon standaard 1 in huis gehad, voor de zekerheid.

    Er zitten 30 voedingen in 1 pak staat erop, en in 't begin zit je DENK ik op 6 voedingen per dag. Dus 5 dagen per pak, een pak kost ongeveer 10 euro. Maar er zijn ook goedkopere merken. En naarmate ze ouder worden, krijgen ze ook minder voedingen.
     
  4. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb altijd dure voeding genomen (forte van nutrilon) die is iets van 13 euro en deed er wel langer als een week mee geloof ik (die 6 voedingen die je in het begin geeft zijn geen grote hoeveelheden (later moet je meer poeder gebruiken voor grotere flesjes maar dan geef je weer minder flesjes) ik reken altijd 10 euro voeding en 10 euro pampers per week (maar dat is met het duurste merk zowat, en de pampers niet in de aanbieding dus KAN veeeeeel goedkoper)
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.547
    3.186
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ongeveer 1 pak in de week. Kruidvatvoeding kost zo'n 7 euro

    Nu ze echter 6 maanden is, heeft ze nog maar 3 flesjes, waarvan 2 gewone voedingen en 1 avondpapje. Er is vanaf die leeftijd zoveel meer keuze! Dus je doet wat langer met een pak, maar haalt dus ook weer ander 'spul'bij. (pyamapapje etc)
     
  6. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    bij mij werd trouwens ons kindje ziek van al het goedkope spul (dus kruidvat, bonbebe) alleen met immunofortis erin was ie wel gewoon gezond... (en niet vaak ziek) ik zou nooit bezuinigen op voeding dat doe je bij jezelf ook niet denk ik dan maar...
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Verplaatst naar flesvoeding.
    Elmo
     
  8. Chris81

    Chris81 Actief lid

    29 okt 2007
    252
    0
    0
    1 blik in de 6 dagen hier, dus 5 in de 30 dagen x 12,85= 65 euro
     
  9. Kiwi1

    Kiwi1 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    De eerste tijd meer dan later. Ze zullen steeds minder flesje drinken per dag.

    Wij hadden Nutrilon forte (ca. 13 euro) en de eerste maand of 1,5-2 ongeveer 1 doos per week. en inmiddels zitten we op nutrilon standaard 10,49 per pak en doen we er 2 weken mee.

    Je kunt natuurlijk ook voor goedkopere merken kiezen, merken zat. Nutrilon was onze keus.
     
  10. winnietje

    winnietje Niet meer actief

    ik gebruik 1pak in de week nurtricia omneo 13.99 mijn kindje had heeft veel last van krampjes. daarom deze gekozen. en moet zeggen het werkt echt :D Heerlijk om te zien dat je kindje geen pijn heeft van de krampjes.
     
  11. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.547
    3.186
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja; wat is bezuinigen? Als het goedkope net zo goed is ? Ik vind zelf de europrofit of euroshopper producten prima en net zo goed als de (meeste) merkproducten. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
    Als het niet goed uitpakt, natuurlijk dan kies je voor wat duurders, maar als het niet uitmaakt voor je kindje, ben je een dief van je eigen portemonnee denk ik, als je het duurste product neemt.
     
  12. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Alles wat in Nederland in de winkels ligt is goedgekeurd. Dus er zal nooit wat slechts tussen zitten.
     
  13. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Pakken babywater a 0,69 cent (1,5 liter)
    En comfortvoeding. Per pak (600 gram) 12,95.

    Geen water uit de kraan want lode pijpen en geen gekookt water want dat wil ie niet.
     
  14. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    WIj gebruiken ongeveer 1 pak nutrilon forte per week, die kost 11,99. Dus reken maar uit ;)
     
  15. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.780
    848
    113
    Noord Holland
    wij hadden iets van 45 euro aan voeding per week. nu is dat ondertussen 180 euro in de maand omdat er hier KMA in t spel is. wij hoeven dit overigens zelf niet te betalen.

    susanne
     

Deel Deze Pagina