Wie heeft er n leuk idee? Ons zoontje wordt binnenkort 1 en altijd is er de foto slagroomtaart of de cupcake met marsepein. ik wil eigenlijk een keer iets anders. Wie heeft er een origineel idee?? Ik zag pas op Facebook iets van my merinque voorbij komen, is dat lekker?
Monchou, appeltaart, banoffee pie. Bavaroisetaart, mokkataart, chocoladetaart. Er is zo veel lekkers ik kan nooit kiezen. Hahaha Monchou is hier een must.
Misschien iets heel anders, eierkoeken met slagroom of dikke griekse yoghurt met verse aardbeien erop zijn hier bij zomerse verjaardagen vaak een goed "taartje". Makkelijk te maken en lekker!
Taart is taart en een cupcake een cupcake.. de versiering/plaatje/foto maakt hem eigen. Je kunt bijv ook spiesjes maken, cake soesje aardbei etc en dan de laatste aardbei in witte chocolade dippen. Mooie schuim cijfer 1 maken en daarin de spiesjes prikken.
Hier altijd 'iets' met chocola en 'iets' met fruit....Er zijn te weinig verjaardagen om alle taarten die ik nog wil uitproberen te bakken . In ieder geval nooit van die viezige kant en klare slagroomtaarten met lappen marsepein echt brrrrrr
Wij hebben een taart laten maken aan de hand van het geboortekaartje. Een stapeltaart. Bovenste laag was voor onze dochter de andere lagen voor ons en de gasten. Die hadden ook een iets andere vulling. Super lekker en eigenlijk gewoon zonde om aan te snijden zo mooi! Voor onze zoon laten we bij haar nu een cars taart maken. Ik ben zo benieuwd hoe die gaat worden, heb haar alleen gezegd dat Bliksem erop moet verder mag ze doen wat ze wil. Super leuk!
Een smash cake! Is niet per se om op te eten (kan wel natuurlijk) maar wel erg leuk, zeker icm foto's voor later
Gewoon een leuke en lekkere taart laten maken zoals in foto van Zonnebloem hierboven. Doen wij elk jaar en dan telkens een ander thema.
Kleine hapjes zoals poffertjes met daarop chocolade pasta en als afwerking een heerlijke rode aardbei erop. Of ander soort fruit naar wens. Geen taart of cupcake, maar wel iets lekkers om aan je gasten aan te bieden. Weet niet of je zoiets bedoeld?
Een ijstaart? Maar wij hebben ook wel eens een chocolades soesjes, stukjes chocloade, boterkoek enz (high tea idee, zonder de boterhammen) klaargezet. Was alleen (ml moest werken) en met een 1-jarige moest het even wat makkelijker.
Ik zal wel hopeloos ouderwets en karig zijn, maar ik bak gewoon altijd zelf twee of drie taarten. Daar zit altijd één appeltaart bij en hoe standaard dat ook is, die is altijd als eerste op!
Janna. Je hebt gelijk hoor. Ik maak zelf fondant taarten maar de appeltaart gaat altijd harder! Als bruidstaart heb ik 2 mega appeltaarten ( naast een 5 laags vanille/ choco met vulling) bekleed met fondant en rara wat was als eerste op. �� Hoe bekleed je een appeltaart. Check leukste taarten�� .
Ik ben volgende week jarig en ik ga zandgebakjes maken met slagroom en aardbeien. Gisteren gemaakt met eierkoeken, ook erg lekker. Kan ook zonder slagroom, en dan met (witte) chocopasta eronder.