Ik heb besloten te gaan stoppen met het geven van bv deze maand. Onze jongste man is dan ruim 17 maanden en dan vind ik het mooi geweest. Hij krijgt nu nog smorgens en savonds bv, en dat is echt ons momentje samen. Dat zal ik echt heel erg gaan missen. Maar hij is heel erg eenkennig op het moment, hij wil alleen bij mij zijn. Tis wel eens lullig voor anderen, zoals papa want niemand is goed genoeg... Als ik weg ben dan vermaakt hij zich wel bij iemand anders (oma of papa) maar als ik er ben MOET hij bij mij zijn. Hij kan heerlijk spelen, maar hij moet mij wel kunnen zien. En hij word natuurlijk nu wel erg groot. Ik krijg ook van veel mensen te horen dat hij nu wel te groot word voor de bv. Ik moet me erg veel verdedigen wat ik wel heel jammer vind. Hij loopt nog niet, maar kruipt wel. De andere jongens liepen ook met anderhalf jaar, dus denk hij ook wel. Ik heb echt genoten van de borstvoedings periode, en ik ben er ook super trots op dat ik hem dan zo lang dat heb kunnen geven!
hoi! wat goed gedaan zeg! prachtig 17 maanden! wil je wel even zeggen dat het stoppen met de bv geen garantie is voor een kindje dat minder aan je hangt hoor. Hier gestopt met 16 maanden en een zoon die al die tijd, wordt nu pas minder aan mij heeft gehangen. Zit hem meer in andere dingen veel samen doen. En trek je ook niks aan van wat anderen zeggen, laat het gewoon jouw beslissing zijn.
Super, gefeliciteerd hoor 17 mnd BV, hartstikke mooi! Ik heb zelf 14 mnd BV gegeven, zoonlief is inmiddels ruim 21 mnd, maar hangt nog steeds erg aan mij
Aan je hangen heeft niets te maken met lang BV geven,maar dit terzijde. Zeventien maanden is een mooie tijd.
Zeventien maanden, knap gedaan hoor! Ik heb zelf 'maar' vijftien maanden gehaald. (en toen was ik zwanger) Maar nu bij m'n dochtertje gaan we er weer voor!
Ja vind het heerlijk om hem zo lang gevoed te hebben! Bij mijn andere jongens heb ik helaas ook niet zo lang gevoed. Deze maand is het echt nog even genieten samen!
Ik heb toch besloten om Arthur nog wat langer te voeden, ik ga nu alleen nog de ochtend voeding geven. En ik zie wel wanneer mijn melk productie stopt, en wanneer we er alle 2 genoeg van hebben
ha, wat goed dat je doet waar je zin in hebt! Zou fijn zijn als het zo nog een poosje kan bij jullie. succes!