valentijn heeft in augustus buisjes gekregen en zijn neusamandelen zijn er uitgehaald, en heeft nu alweer een dikke week ooronsteking, we hebben antibiotica gekregen maar ik heb het idee dat hij er immuun voor is geworden ( heeft het in 1 jaar tijd al 4x gehad) hij blijft dan ook koortsig en eet nog steeds amper , maandag gaan we alweer naar de kno.. ben benieuwd wat hun reactie is! is er iemand met hetzelfde? en wat voor stappen hebben ze ondernomen? ben zelf ook wel erg benieuwd...
Jasmijn heeft een paar maanden geleden ook buisjes gekregen en heeft hierna 1 keer gehad dat er allemaal rotzooi uit haar oren liep. Ik heb toen gebeld met de kno arts en kreeg druppels hiervoor. Zij vertelde mij toen dat als ze nu geen buisjes had gehad dit een oorontsteking zou zijn geweest dus misschien is er bij jou zoontje dan toch iets mis met de buisjes want eigenlijk zou het moeten gaan lopen. Jasmijn heeft er toen ook eigenlijk geen pijn aan gehad alleen vervelend dat er steeds rotzooi uit liep. Dus zou zeker na laten kijken of die buisjes nog steeds goed zitten misschien zijn ze wel verstopt. Sterkte in ieder geval.
Anthony heeft het niet. Maar ikzelf daarin tegen heb van kleins af aan jaren buisjes gehad. Ook met die dingen in me oren had ik vaak ooronsteking en als ik dat had moesten idd weer nieuwe geplaatst worden helemaal als ze er op ten duur uitkwamen had ik er geregeld last van .....weet niet of het nu nog steeds zo kan zijn denk wel dat de kwaliteit van die dingen nu wel verbeterd zou moeten zijn toch? In ieder geval heel veel sterkte ermee en beterschap voor je mannetje! Liefs Bizzy
bedankt voor jullie antwoorden, de arts zei vorige week dat de buisjes er nog wel in zaten.. morgen afspraak kno , ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren
Mijn zoontje heeft zijn buisjes sinds hij 9 maanden oud is (nu 18 maanden) en heeft in die tijd al heel wat keren weer oorontsteking gehad. Weet niet eens hoe vaak maar we druppelen iedere keer antibiotica druppels erin als het weer zo ver is. Toevallig deze week ook weer. Zodra hij een week een loopoor heeft, vragen we weer nieuwe druppels aan de kno-arts. Het verschil is dat ze MET buisjes minder last / pijn hebben. De meeste keren is het na een week druppelen weer over.
hoi hester, hoeft hij geen nieuwe buisjes dan? zijn ze verstopt ofZo, als hij oorontsteking heeft , door de buisjes zouden ze toch geen oorontsteking moeten krijgen? of ben ik nou verkeerd geinformeerd...