Ik wil in de babykamer geen stoel hebben. Ondanks dat de kamer erg groot is vind ik een stoel een sta in de weg. Bij mijn dochter hadden we een fatboy maar ook dat vind ik niet helemaal ideaal omdat je em eigenlijk helemaal goed moet vormen voor je er comfortabel in kan zitten. Hebben jullie misschien suggesties? Liefst wil ik iets wat later ook mee kan naar de doorgroeikamer
Ik weet nog of je zowieso absoluut geen stoel wil of dat je het een sta in de weg op de grond vind?? Ik heb altijd zo'n hangende stoel aan het plafond helemaal geweldig gevonden.. hier kon je je dan helemaal in opkrullen en staat niet in de weg met schoonmaken e.d.
Dat is niet praktisch omdat ik er zelf niet op kan zitten. Wil wel iets hebben waar ik zelf ook als het moet op kan zitten. Bij mijn dochter hadden we eerst een stoel maar die gebruikte we echt zo goed als niet, nam haar altijd mee naar onze kamer als het uberhaupt al nodig was. Maar ik wil wel iets hebben op de babykamer waar ik kan zitten als het wel nodig is. En daarom dus idd iets wat "later" ook nog functioneel voor kind zelf kan zijn
Hier ook een soort Fatboy ("Sit & Joy") maar deze heeft al het model van een stoel uit zichzelf dus hoef je niet eerst te vormen. Ik heb hem vnl voor de sier want als ik de kleine moet voeden doen we dat toch in bed op onze kamer.
Tja, je wilt geen stoel, maar je wilt wel ergens op kunnen zitten? Hier een schommelstoel op de kamer van ons meisje, in het begin niet veel gebruikt, want voeden deed ik altijd of beneden of op bed, maar vanaf ongeveer 5-6 maanden gebruiken we de stoel dagelijks, wanneer ze een fles kreeg en nu nog als ze 's avonds op bed gaat en eerst nog een beetje drinken krijgt.
Daar heb ik net ook naar zitten kijken maar ik kon niet goed wijs worden uit de verschillende. Ik stuur je even een pb
wij hebben een soort poang in de babykamer. Ik heb hem juist wel veel gebruikt. Ik had vroeger een houten speelgoedkist op mijn kamertje, daar kon je prima op zitten. Een matraskussen erop.
Wij hebben een grote fauteuil op de kamer van mijn zoontje staan. Toen hij net geboren was gebruikten we hem met voeden, met name de nachtvoeding (zodat mijn partner niet zo snel wakker werd) en nu gebruiken we hem voornamelijk tijdens het voorlezen. Ik zou hem niet willen missen en bij de tweede komt er zeker ook een op de kamer.