Wat van Koeka is echt handig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angeliekie, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Nu we een meisje krijgen ga ik helemaal los met alles roze en fluffy. Ik wil wat spulletjes van koeka halen, sowieso een ledikant deken, maar wat is nog meer handig? Ik had voor zoon een wikkeldoek in de maxicosi destijds die ik veel gebruikt heb, is dat hetzelfde als die slaapzak?

Ben in de zomer uitgerekend dus welke variant is dan het beste?

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik vind de (maxicosi)voetenzak heel handig.
    Deze gebruikte ik in de maxicosi én in de kinderwagenbak.

Ik heb toen gekozen voor de flanel variant ipv de teddy.

Voor in zijn ledikant heb ik juist weer gekozen voor de teddy deken, deze vond ik makkelijker en vaker te gebruiken.
    In de zomer had ik hem namelijk in een slaapzakje.

3. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    De teddy dekentjes en de teddy voetenzak

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

De teddy ledikantdeken! Verder de voetenzak voor de maxicosi inderdaad, heb ik hier in de maxicosi en in de kinderwagen gebruikt.

Daarnaast hebben wij de aankleedhoezen, boxkleden, badcapes speendoekjes en slaapzakken ook allemaal van koeka. Maar of dat nou 'handiger' is dan een ander merk weet ik niet.

5. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    voetenzak heb ik en boxzak, kan je babyspeelgoed mooi in opruimen.

6. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Fijn zo'n topic :) heb ook een vraagje.. jullie zeggen allemaal teddy ledikant deken maar is dit voor een baby die eind juli wordt geboren ook handig? Of is hij dan te warm en kan je beter de flanel nemen? Bedankt :)

7. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voetenzak. Geen dag gaat voorbij zonder dat deze niet gebruikt word.

En nee de flanel is warmer dan de teddy !

8. JMMH

JMMH Niet meer actief

Boxkleed, boxzaknen dubbele flanellen ledikantdeken. Heel fijn!

9. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Allessssssss!!!

Haha, nee hoor. Maar I LOVE koeka!
    Ik heb het wiegdeken, het ledikantdeken (beide teddy), de wrapper oslo (teddy) voor in de maxicosi en de reiswieg en het boxkleed. Ontzettend mooi, fijn en degelijk spul. Maar uiteraard werken andere merken gewoon ook :)

10. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik had bij mijn zoon 2 Voetenzakken 1 teddy en 1 flanel 1 vast in de maxicosi en 1 in de kinderwagen if gewoon voor Savonds lekker warm op de bank, hij is in januari geboren, heb nu voor ons meisje een dekentje in de knalroze kleur gehaald van Koeka van flanel, in de winkel raadde ze me mij zeer sterk af in het voorjaar en zomer een deken of voetenzak te kopen met teddystof, onder een dekentje kunnen ze wat makkelijker hun warmte kwijt en deze doe ik eerst toch dubbel over in de maxicosi. Verder vind ik inderdaad de boxzakken ook erg mooi voor als je wat extra opbergruimte wilt creëren. En de bosklassen blijven erg lang mooi maar die heb ik nu van babys only.

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    De flanel van koeka is niet warmer dan de teddy.. Op de site staan duidelijk TOG-rating vermeld. Hoe hoger, hoe warmer.. Teddy is 1.9 en flanel 0.5.

Ik heb ook de teddy variant. Heerlijk voor nu, maar denk in de zomer aan de warme kant. Daarom heb ik er nog een prenatal deken bij.

Aankleedkussenhoes is ook een aanrader :) Blijft erg mooi en lekker zacht.

12. Kaat888

Kaat888 Actief lid

11 jun 2012
    266
    0
    0
    ik heb een roze aankleedkussenhoes te koop nog in goede staat em roze en rode kruikzak! Allemaal van Koeka!

13. dld86

dld86 Lid

5 mrt 2014
    74
    56
    18
    NULL
    NULL
    TOG waarde van de flanel voetenzak is 3,4 en van de teddy 2,8.
    Flanel is dus warmer. Gisteren in een babyzaak nog uitgebreid over gehad.

14. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Kaat888 hoeveel vraag je voor de aankleedkussenhoes?
    Mag ook via pb :)

15. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik heb de voetenzak voor maxicosi! En ik gebruik hem ook in de kinderwagen! Echt heerlijk ding! Maar nu had ik wel een winterbaby natuurlijk dus daar is het wel afhankelijk van :)

16. Kaat888

Kaat888 Actief lid

11 jun 2012
    266
    0
    0

Ik heb je PB gestuurd!

17. babygirl2015

babygirl2015 Actief lid

15 feb 2015
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat toevallig dat hier een topic over is.. ik ben namelijk al uitgerekend en aan het wachten op mijn bevalling maar zit heel erg te twijfelen om de voetenzak teddy aan te schaffen om hem in de maxicosi en reiswieg te gebruiken maar gezien het best prijzige voetenzakken zijn en het al bijna eind februari is vraag ik me af tot wanneer je het kan gebruiken voor het te warm word??

Hopelijk kan een van jullie hier antwoord op geven :)

18. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Bij zo'n kleintje heb je zeker nog iets nodig in de maxi cosi.
    Hier word de voetenzak ook nog wel een tijdje gebruikt denk ik, het is ook makkelijker dan een jasje aan te trekken, zeker als ze nog zo klein zijn.

19. Nandanovember

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    waar denk je dat flanellen pyjama's en dekbedovertrekken voor zijn. Voor de winter, want die zijn extra warm!

20. Nandanovember

2 nov 2013
    1.017
    0
    0

Zo een voetenzak kan je zeker een jaar gebruiken hoor

Deel Deze Pagina