Nu we een meisje krijgen ga ik helemaal los met alles roze en fluffy. Ik wil wat spulletjes van koeka halen, sowieso een ledikant deken, maar wat is nog meer handig? Ik had voor zoon een wikkeldoek in de maxicosi destijds die ik veel gebruikt heb, is dat hetzelfde als die slaapzak? Ben in de zomer uitgerekend dus welke variant is dan het beste?
Ik vind de (maxicosi)voetenzak heel handig. Deze gebruikte ik in de maxicosi én in de kinderwagenbak. Ik heb toen gekozen voor de flanel variant ipv de teddy. Voor in zijn ledikant heb ik juist weer gekozen voor de teddy deken, deze vond ik makkelijker en vaker te gebruiken. In de zomer had ik hem namelijk in een slaapzakje.
De teddy ledikantdeken! Verder de voetenzak voor de maxicosi inderdaad, heb ik hier in de maxicosi en in de kinderwagen gebruikt. Daarnaast hebben wij de aankleedhoezen, boxkleden, badcapes speendoekjes en slaapzakken ook allemaal van koeka. Maar of dat nou 'handiger' is dan een ander merk weet ik niet.
Fijn zo'n topic heb ook een vraagje.. jullie zeggen allemaal teddy ledikant deken maar is dit voor een baby die eind juli wordt geboren ook handig? Of is hij dan te warm en kan je beter de flanel nemen? Bedankt
Voetenzak. Geen dag gaat voorbij zonder dat deze niet gebruikt word. En nee de flanel is warmer dan de teddy !
Allessssssss!!! Haha, nee hoor. Maar I LOVE koeka! Ik heb het wiegdeken, het ledikantdeken (beide teddy), de wrapper oslo (teddy) voor in de maxicosi en de reiswieg en het boxkleed. Ontzettend mooi, fijn en degelijk spul. Maar uiteraard werken andere merken gewoon ook
Ik had bij mijn zoon 2 Voetenzakken 1 teddy en 1 flanel 1 vast in de maxicosi en 1 in de kinderwagen if gewoon voor Savonds lekker warm op de bank, hij is in januari geboren, heb nu voor ons meisje een dekentje in de knalroze kleur gehaald van Koeka van flanel, in de winkel raadde ze me mij zeer sterk af in het voorjaar en zomer een deken of voetenzak te kopen met teddystof, onder een dekentje kunnen ze wat makkelijker hun warmte kwijt en deze doe ik eerst toch dubbel over in de maxicosi. Verder vind ik inderdaad de boxzakken ook erg mooi voor als je wat extra opbergruimte wilt creëren. En de bosklassen blijven erg lang mooi maar die heb ik nu van babys only.
De flanel van koeka is niet warmer dan de teddy.. Op de site staan duidelijk TOG-rating vermeld. Hoe hoger, hoe warmer.. Teddy is 1.9 en flanel 0.5. Ik heb ook de teddy variant. Heerlijk voor nu, maar denk in de zomer aan de warme kant. Daarom heb ik er nog een prenatal deken bij. Aankleedkussenhoes is ook een aanrader Blijft erg mooi en lekker zacht.
ik heb een roze aankleedkussenhoes te koop nog in goede staat em roze en rode kruikzak! Allemaal van Koeka!
TOG waarde van de flanel voetenzak is 3,4 en van de teddy 2,8. Flanel is dus warmer. Gisteren in een babyzaak nog uitgebreid over gehad.
Ik heb de voetenzak voor maxicosi! En ik gebruik hem ook in de kinderwagen! Echt heerlijk ding! Maar nu had ik wel een winterbaby natuurlijk dus daar is het wel afhankelijk van
Wat toevallig dat hier een topic over is.. ik ben namelijk al uitgerekend en aan het wachten op mijn bevalling maar zit heel erg te twijfelen om de voetenzak teddy aan te schaffen om hem in de maxicosi en reiswieg te gebruiken maar gezien het best prijzige voetenzakken zijn en het al bijna eind februari is vraag ik me af tot wanneer je het kan gebruiken voor het te warm word?? Hopelijk kan een van jullie hier antwoord op geven
Bij zo'n kleintje heb je zeker nog iets nodig in de maxi cosi. Hier word de voetenzak ook nog wel een tijdje gebruikt denk ik, het is ook makkelijker dan een jasje aan te trekken, zeker als ze nog zo klein zijn.
waar denk je dat flanellen pyjama's en dekbedovertrekken voor zijn. Voor de winter, want die zijn extra warm!