hoeveel 'leefgeld' hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door cvm1985, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ben ook super fan van Euroshopper.

Bijna alles is gewoon echt lekker van Euroshopper en daarnaast gewoon veel eigen merk kopen. Ook erg goed van AH.

2. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ja, ik zal dat ook weleens uitproberen, euroshopper. Maar bijvoorbeeld de ham daarvan, is die echt wel te eten? En het ligt er natuurlijk ook aan wat je eet.

Zo had ik net van die kaasjes een goedkoper merk dan la vache qui rit, voor 0,79 euro. Dat was geen aanbieding. Bij AH is dat toch 1,29. Of van die kleine banaantjes bij appie 1,89 en hier 1,29 voor een tros. Scheelt toch aanzienlijk.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik eet niet veel vleeswaren maar ik vind het wel goed te eten. Net als de plakjes kaas.

Het enige wat ik niet lekker vind ik de cola.
    Nou heeft C1000 ook een basis merk van dezelfde prijsklasse en die heeft wel weer hele lekkere goedkope cola.

4. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ja, zo leer je snel wat waar goedkoop en lekker is toch?

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja klopt. Nou moet ik wel zeggen dat wij nooit echt veel a merken gehad hebben dus wellicht vind een ander het wel helemaal niks.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vind Aldi persoonlijk met veel produkten een stuk beter dan Euroshopper, en vaak is het even goedkoop. De koffie van Euroshopper vonden wij beiden echt abominabel (echt NIET te drinken), terwijl het gewone roodmerk van Aldi een lekker pittig bakje zet. Zo heb je bij Aldi ook een aantal 'luxe'produkten die sowieso niet in de goedkoopste selectie van AH (euroshopper) zitten, zoals meerdere soorten meergranenbrood, vegetarische gehakt, lekkere speciale toetjes, etc.

Wij zijn bij de AH ooit al flink gaan bezuinigen door zoveel mogelijk ES te kopen, maar waren alsnog minstens een tientje per week (of misschien zelfs 20 euro per week) minder kwijt door alles bij de Aldi te halen. ;)

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok ik ben bij de aldi niet goedkoper uit. koffie drinken we niet dus dat weet ik verder niet. Maar goed dan kopen wij eigenlijk alleen basisdingen en niks geen luxere. Dat kan wellicht schelen.

8. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Wij hebben 500 euro voor 5 personen.

Wij zijn voor weekboodschappen (met 3 kinderen waarvan 1 in de pampers, doekjes shampoos e.d.), een tray bier Euroshopper, verzorgingsmiddelen voor ons allen, schoonmaakmiddelen voor in huis en sigaretten 80 tot 125 euro kwijt.

Deze week 125 incl. zwangerschapstest, 5 nieuwe tandenborstels en 3 verschillende tandpasta's.
    Dit is allemaal afhankelijk van wat er in de aanbieding is en wat er over is.

Deze week was ik 125 euro kwijt bij de AH, maar ik heb wel voor 12 dagen avondeten, die tandenborstels e.d., brood en beleg, fruit, drinken voor 7 dagen en sigaretten (zelf draaien) voor 10 dagen.

Wij deden altijd bij Emte boodschappen of Aldi, maar 1 keer hebben wij vrijwel alles van euroshopper genomen (wij preferen dit boven Aldi) en zijn vele malen minder geld kwijt\!

Vorige week waren we voor de weekboodschappen 60 euro kwijt (hadden wat over van de week ervoor) en week ervoor 90 euro.

9. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    jullie hebben het over euroshopper van de ah
    geld dit ook voor de euroshopper van de jumbo is die ook goedkoper dan de aldi

als ik vergeijk vind ik de aldi in heel veel dingen goedkoper dan een euromerk

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

geen jumbo hier dus dat weet ik niet.

11. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    het ligt er met de boodschappen blijkbaar echt aan, koop je alleen de basisdingen of ook wat luxere artikelen voor waar je het goedkoopst uit bent. Ik begrijp dat je met de basis goedkoop uit bent met Euroshopper van Ah. Jumbo weet ik ook niet. Ik zal eens gaan opletten. Hier zit er wel eentje.

Deel Deze Pagina