8 jaar! ik 28, mannetje 36! Toen we elkaar leerde kennen was ik 15 en hij 23! Toen kregen we wel regelmatig commentaar! En kijk nu: Nog steeds samen! kus miek
Wij schelen 7,5 jaar. Ik ben 23, hij net 31, maar ik merk geen verschil. Ja, soms dat hij zich nog onvolwassener gedraagt dan ik haha. Hij wordt ook meestal veel jonger geschat (zo'n 10 jaar ofzo). Gelukkig kan hij wel serieus zijn op de momenten dat het moet.
Ik ben een jaar en 4mnd ouder dan mijn man. Ik nu 28 en hij 27... Ik word dus eerder 29 dan hij 28, ben altijd blij als die 4 mnd voorbij zijn vind anders 2 jaar verschil wel veel lijken. Vrouw ouder dan de man komt toch minder vaak voor. Verder merk je er niks van haha
Je ziet vaker dat mannen ouder zijn dan hun vriendin/vrouw... Hier is het andersom Vriend is 24 en ik ben 35...
ik leerde mijn man kennen toen ik 16 was en hij was toen 27 11 jaar verschil veel commentaarn gehad in het begin maar heb me er niets van aan getrokken... moest op het laatst verschrikkelijk lachen om die gezichten als je vertelde dat je met een 11 jaar oudere man was.. nu 6 en half jaar verder ik nu 23 hij bijna 34.. zijn we gelukkig getrouwt op 31 juli 2009.. wonen al 4 jaar samen in ons heerlijke huis.. heb het niet beter kunnen treffen Nu nog een kleintje xxx nukie