hier ook niet zo heel veel verschil.. 6 jaar , ik ben 23 en mijn vriend 29.... in het begin vond mijn paps het wel wat minder leuk ik was 16 toen wij verkering kregen en hij was toen dus 22 bijna 23...
Wij schelen 7 jaar en 3 maanden. Helemaal geen probleem mee en de opmgeving ook niet. Ik denk dat mensen je vooral raar aan kijken als de een 14 is en de ander 24 ofzo.
Zekerheid heb je nooit! Mijn schoonouders scheelden maar een jaar met elkaar en mijn schoonvader overleed toen hij 49 jaar oud was..
Mijn oma was 12 jaar jonger dan mijn opa. Hij was bijna 40 toen ze trouwden en kregen 9 kinderen in 10 jaar tijd (ja ja, waar is de tijd ). Mijn oma is gestorven in 1984, mijn opa in 2001... Hij is 92 mogen worden, zij slechts 63. Het leven is nu eenmaal niet te voorspellen.
Mijn man is 1 jaar en 4 maanden ouder. Niet zo'n groot verschil dus.We zitten wel lekker op dezelfde golf lengte qua interesses en alles eigenlijk Vraag me af hoe dat is als er 20 jaar tussen zit? Heb je dan niet hele andere ideeen enz? Het voordeel is wel dat je er niet snel ouder uitziet dan jeman. Meestal worden vrouwen toch wel sneller oud