hier schelen we 8.5 jaar. Ik ben 22 april 23. en mijn vriend is 31 december 32. In het begin was er veel onbegrip ik was namelijk 16 en hij 24. Nu is iedereen eraan gewend, en horen we er niets meer over.
wij schelen 6 jaar, dat was in het begin ook vervelend (ik 15 en hij 21) maar inmiddels alweer bijna 9 jaar bij elkaar
mijn man en ik schele 3 jaar en hij is het jonge blaadje hahaha 29 en ik 32 heb hem ontmoet toen hij 17 was mmmmmm
Hoi Oleander Ik heb ook een paar jaar een relatie gehad met een man die 22 jaar ouder was dan ik. Ik hield erg veel van hem en hij ook van mij. Ik was toen zelf 22 en soms een beetje bang voor de toekomst samen. Ik was toen nog niet toe aan kinderen en ik zag het ook niet zitten om kinderen te krijgen als hij 50 zou zijn. Dit was overigens niet de reden dat we uit elkaar gingen. Achteraf denk ik dat mijn liefde voor hem toen niet sterk genoeg was, anders was ik vast bij hem gebleven. Soms denk ik nog aan hem. hij is erg belangrijk geweest in mijn leven en het is een geweldige man. Ik ben blij dat het uiteindelijk over is gegaan tussen ons na een paar jaar, want mijn huidige man is echt de liefde van mijn leven en we hebben een heerlijke zoon samen. In ieder geval ben ik ervan overtuigd dat ook zo'n groot leeftijdsverschil geen probleem hoeft te ijn. Ik denk dat als je echt van elkaar houdt, je relatie tegen een heleboel bestand is. De reactie van mensen die het zó enorm groot vinden, het leeftijdsverschil, begrijp ik wel, maar toch blijf ik erbij dat het de liefde is waar het om gaat. Als je bij elkaar hoort, dan is dat gewoon zo. Leeftijdsverschil of niet. Veel geluk samen!
Bij ons scheeld het 9,5 jaar. Was in het begin wel even wennen voor hem want hij had n foto van mij op de desktop van zn laptop en toen zei zn baas: "goh wat een leuke foto van je dochter!" En 9 jaar verschilt niet zo maar men schat mij al wat jaren jonger als ik ben en dan die 9 jaar erbij...tja
Wij schelen 20 jaar...........mijn man wordt in mei 53 en ik word in augustus 33. We zijn nu ruim 5 jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd en ook nog de trotse ouders van 2 prachtige jongens! En daarnaast heb ik nog een "leendochter en -zoon".
Wij schelen 6 jaar. Op zich niet zo heel veel, maar toen we elkaar leerden kennen was ik 16 en hij 22 en woonde al op zichzelf. Mijn ouders waren not amused.