oke we zitten weer in het laatste stukje en me gevoelens gaan weer alle kanten op.. telkens weer hoop/probeer ik er niet mee bezig te zijn.. majah. okt 2011 gestopt met pil. januari zwanger! april zwangerschap moeten afbreken na 14,5 week eerste cycles 28 dagen 2de 26 dagen 3de 24 dagen dus lekker van slag.. majah ik moet maar zo denken, liever te vroeg dan dat je hoop is en je cycles blijkt langer te zijn. vanaf eisprong erge rommelde darmen, buikkrampen en steken. obstipatie en dan opeens erge diarree 1 dag niet lekker en overgeven kreeg al stiekem hoop want vorige zwangerschap had ik ook dat me buik zo raar deed na eisprong. totdat ik hoorde dat er griep heerste en dit meerdere mensen hadden.. mhh dat was balen!! deze "klachten" had ik ong. ander halve week. ook had ik meer afscheiding. nu sinds 2 dagen minder afscheiding(alleen nog van ehh binnen nattig zeg maar) maar wel steken rechts onder buik (richting lies) niet hinderlijk maar voel het wel. ook heb ik het idee dat me borsten voller zijn. Ben eigenlijk bang dat ik ongesteld ga worden want voor de rest eigenlijk geen "klachten" maar iets in me hoofd blijft hoop houden. vorige zwangerschap ook geen gevoelige borsten en of misselijk. wanneer zouden jullie gaan testen? dit ivm onregelmatige cycles. heb ene kant zoiets van ik test zaterdag, dan zit ik op dag 26 en dan weet ik het maar, hoef ik me ook niet meer druk te maken dat ik misschien wel zwanger ben.. vraag me echt af wanneer ik nou eens een maand niet hoop heb.. dit houd me zo bezig.. wil denk van alles voelen en dan voel je het ook
Ik heb ook steeds het idee dat ik vanalles voel.. En vertel mezelf maar gewoon dat ik het me inbeeld.. De eerste maanden ben ik steeds voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam. Gevoelige tepels, rommelende darmen, raar gevoel in onderbuik, misselijkheid na Ei. Misschien dat dit dus gewoon symptonen zijn van een aankomende menstruatie, die ik door het gebruik van de pil niet voelde.. m.b.t. jouw vraag over testen.. Ik zou gewoon op 28 dagen testen. Als jouw cyclus steeds korter is geworden en je bent dan nog niet ongi, is dat vast een goed teken. Die van kv 2 voor 5 zijn heel nauwkeurig en sommige testen daarmee 4-5 dagen voor NOD al positief. Succes ermee!
bedankt voor je reactie het gekke is dat ik het ook als een voordeel zie dat ik nog niet ongesteld ben. afgelopen keer dan de 24ste dag al (en dan was het die 23/ op 24ste nacht begonnen) maar besef wel dat een cycles van 24 eerder appart was. ben zo bang teleurgesteld te worden..maar zit nu wel al te bedenken hoe we het op originele manier kunnen vertellen aan ouders/schoonouders. vind dat die het gelijk mogen weten ook ivm onze vorige zwangerschapsafbrekeing waar hun altijd voor ons klaar stonden. gek eigenlijk.. je zegt maar tegen je eigen nee je bent niet zwanger, je word vandaag of morgen ongesteld.. maar toch hou ik een sprankje hoop.. hoelang ben jij nu bezig als ik vragen mag? erg he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden..
Ik ben begin april stopt met de pil. Dit is onze 4e ronde. ook wij fataseren al over hoe we het kunnen vertellen aan onze ouders! Wij vertellen het ook vrijwel meteen, omdat ik op mijn werk veel te maken heb met agressie en het daar dus direct moet vertellen als het zo ver is.. Het gaat dan tegen mijn gevoel in dat mijn werk het al wel weet en mijn directe omgeving niet.. We gaan volgende week zaterdag op vakantie met het hele gezin van mijn man, dus het perfecte moment voor goed nieuws!! (hopen we dan..) Het is inderdaad frustrerend dat je vanalles denkt te voelen.. Daardoor krijg je hoop waardoor je nog extra teleurgesteld bent als het niks blijkt te zijn.. Daarom praat ik mezelf steeds aan dat het niets is en ik gewoon ongesteld wordt.. maar je gevoel zegt toch wat anders..
Heey, Spannend he! Elke keer weer dat lichaam wat je voor de gek houdt, of niet natuurlijk Tot nu toe dacht ik ook vaak dat ik zwanger zou zijn, heb al meerdere keren getest, elke keer negatief... Wordt ik dus echt depri van. Dan kan ik beter gewoon ongesteld worden, dan heb ik daar qua gevoel minder last van. Ik hou voor mijzelf nu de langste cyclus aan, afgezien van de eerste na de pil. Het wordt dit weekend even spannend. Morgen zit ik op 35 dagen, zo lang was mijn langste tot nu toe ook... Ik ga als ik dan nog niet ongesteld ben zaterdag ochtend testen! Ik vind het belangrijk dat mijn vriend er bij is en om dat nou vrijdag ochtend voor zijn werk te doen lijkt me niet zo'n goed plan... Even afwachten dus! Succes!!!
Succes met testen!! Ik hoop dat je een posi test hebt. Afgezien van dat ik het niet leuk vind om zonder mijn man te testen.. Ik denk dat hij het ook echt niet tof vindt als ik dat doe.. Ik ga volgende week op vakantie en ga dus voor die tijd testen. Want zie het niet zo snel gebeuren op vakantie met mijn schoonouders :S Ik voel me zwanger (net zoals de vorige maandan.. ) dus ik blijf tegen beter weten in waarschijnlijk.. toch gewoon hopen!
Spannend hoor!!! Ik voel deze keer weer meer dan de vorige keren maar ik weet dat het gewoon tussen mijn oren kan zitten... Hele dag door honger, duizelig met opstaan, af en toe krampjes of iets in mijn buik, snel last van mijn rug, en zo kan ik nog wel ff doorgaan... We blijven hopen!!! Ik duim voor je!!! Jij ook voor mij?
giegel1989: Spannend!!!wanneer heb je voor laatst getest?? laat je het hier weten?? ben echt benieuwd! duim voor een positieve test!! Rikki: wannneer ga jij testen? leuk misschien om elkaar om de hoogte houden.. zitten allemaal zo goed als in dezelfde tijd... ohja update..: kom er nu net achter dat ik een bh pas die ik ook paste tijdens me zwangerschap! lijkt me ene kant wel heel vlot dat ze groeien en sta er zelf ook nog van te kijken maar heb hem toch echt aan.. mhh appart
Echt super spannend!!! De laatste keer dat ik getest heb is tijdens de vorige cyclus geweest... Ik heb toen dinsdags getest, toen zat ik op 31 dagen, dus zo'n beetje op mijn gemiddelde en had ik 's middags vier keer boven het toilet gehangen... Toen mijn vriend thuiskwam dacht hij dat ik hem aan het stangen was en dat ik het verzon... Toen heb ik dus getest omdat ik helemaal gek werd van mijzelf... Ik wilde zekerheid, na de test werd ik vrijdags ongesteld... De keren dat ik daarvoor had getest was zo'n beetje bij elke cyclus die 30 dagen of langer duurde... Elke keer voelde ik wel weer wat. Nu heb ik dus voor mijzelf besloten dat ik 35 dagen aan houd Spannend hoor!!! Ik duim voor jullie!!!!
Ik zit nu op dag 24. Normaal heb ik ongeveer een cyclus van 29 dagen. Alleen de eerste dag is dan een beetje bloed en na 2 dagen zet het pas echt door. Ben deze maand dus uitgegaan van 31 dagen om een teleurstelling te voorkomen. Over 8 dagen zou ik dan officieel pas mogen testen. Maar ik vermoed dat ik volgende week dinsdag of woensdag al wel een testje ga doen. (als ik dan nog niet mijn eerste beetje bloedverlies heb gehad) Dat zou namelijk dag 29 en 30 zijn... Ik hou jullie zeker op de hoogte! Wel zo fijn om het te kunnen delen.. Aangezien ik tegen iedereen in mijn omgeving zo stil moet zijn..
Voor mij is het beter om het zo te doen dan een negatieve test te krijgen, dan ben ik echt een paar dagen niet te genieten en daar wordt het thuis ook niet gezelliger van... Mijn vriend snapt dat al helemaal niet en kan er niet zo goed mee omgaan als ik sjaggie ben En ach, niet te veel aan proberen te denken, is nu nog twee daagjes! Is te overzien
Echt vreemd van die BH ja, ik hoop voor jou dat het een teken is! Trouwens wel jammer dat ze hier pas pendelen na 3 maanden Had dat wel leuk gevonden..
Opzich heb je gelijk.. merk namelijk ook dat ik minder vrolijk ben na negatieve test of bij bloedverlies, maar hou nu het gevoel vrolijk te zijn voor misschien wel niks.. Rikki: ik zit vandaag ook precies op dag 24.. grappig wat houd trouwens dat pendelen in?? laten we er op houden dat dit voor ons een goede maand word
Denk dat ik dat niet eens wil, volgens mij ga je je daar veel te veel op focussen en zou ik helemaal gek worden als zo'n pendel niet klopt... Ik blijf 'vrolijk' wachten tot de 35e dag en dan zien we het allemaal wel! Ik duim voor jullie!!!
Bij pendelen proberen de pendelaars te voorspellen wanneer je zwanger gaat worden en het geslacht van het kindje.. Het is vast onzin, maar toch lijkt het me wel leuk.. Geeft toch weer wat extra hoop!
hmmz.. Ja het maakt toch niet zo heel veel uit voor mij, want ze pendelen toch pas na 3 maanden Nou heb ik aankomend weekend een feest.. Ik weet zeker dat het op gaat vallen als ik niet drink! Maar ik wil toch niet drinken, want stel dat het raak ik deze maand.. :S Met de auto gaan is geen optie want het feest is om de hoek.. Nu dus nog even een goede smoes bedenken!