Ik zit op de wachtbank en er spoken allerlei vragen door mijn hoofd.. Eén daarvan is, mag je nu wel of niet in bad? Ik lees zoveel verschillende adviezen! Is het juist onverstandig om tijdens de mogelijke innesteling in bad te gaan? (ik las ergens dat iemand bij een tp de tip meekreeg om niet in bad te gaan) En als je zwanger bent, mag je dan nog in bad? (ik las iets over de warmte van het bad en de bloedtoevoer voor je kindje) Wie o wie weet het antwoord? Bij voorbaat dank!
Ik zou het niet weten, maar goed het zit diep in je lichaam, dus als je nog niet zwanger bent, zou ik het gewoon doen.
Heeft meer te maken met doorbloeding zoals ik begrepen heb. Niet zozeer met he feit dat het diep van binnen zit.
Ik vraag me dat inderdaad ook af! Lig veel in bad en in goed heet water😁😳 Ik lees ff mee!
Ik heb het toevallig vorige maand aan onze arts gevragen en volgens haar was het onzin. Zolang het je helpt ontspannen lekker badderen was het advies!
Klinkt goed. Ik hou d'r zo van! Maar dan maar wel opletten dat het niet te heet is. Ik heb geen idee of 39C aangenaam is, dus dat zal ik dan wel ontdekken.
Is warmer dan lichaamstemperatuur dus is wel aangenaam. Word alleen veel sneller koud voor je gevoel.
Huh? Wat is dit voor onzin? Echt nooit van gehoord! Nu zit ik niet zo vaak in bad, dus heb me er ook niet in verdiept maar het lijkt me meer iets voor op het lijstje wat 'allemaal wel niet mag als je zwanger bent (of voor een eventuele innesteling)...' Misschien heb ik het mis hoor
Hopelijk heb je die straks toch nodig. Maar de punt van een gewone thermometer zal toch ook wel kunnen?
ik heb mijn gehele zwangerschap lekker in bad gelegen. saunas en bubbelbaden zijn niet goed. in bad deed ik altijd de temepratuur op 40 graden. ( omdat het toch redelijk snel afkoelt het water ) die eerste 5 minuten kunnen echt geen kwaad.( mijn kindje houd trouwens ook van heet water hij is nu 1 jaar en gaat ook gewoon in bad met 40 graden heerlijk vind ie het! ik denk van zijn mama meegekregen hihi
Dank voor de antwoorden! Babynijm, ik verbaasde me er ook over maar Google het maar is, dan kom je het tig keer tegen en dan ga je toch twijfelen!
Wij hebben ook een bad, twee persoons, en ben altijd wanneer ik zin had in bad gegaan, ook toen ik wist dat ik zwanger was en het nog heel pril was. ik vond het juist heerlijk, even fijn weg dromen,.. heb wel avonden gehad dat wij met zn twee tot wel 3 uur zaten, en kijk naar mijn banner,.. de kleine zit nogsteeds lekker warm. en wat ook leuk is, dat de kleine er op reageert als ik in bad zit, zo leuk! dus wat mij betreft zou je lekker in bad kunnen zitten hoor.
Nou, ik lig in bad thermometer mee om te zien of 39C idd fijn is, en dat is het, heerlijk! Bedankt voor het meedenken allemaal!