Ik heb ook maar 25 lessen nodig gehad, mijn zwager zelfs maar 3 ochtenden (van 4 uur) gelest, drie weken achter elkaar en na de derde lesochtend afgereden en geslaagd....
19 lessen examen, gezakt (was veel te zenuwachtig, mijn voet kon niet op de koppeling blijven staan...) 2 lessen erbij, examen en toen geslaagd (met wat doktershulp
18 lessen op m'n 18e en meteen geslaagd. Moet zeggen dat ik daarvoor al op de snelweg reed, ja zonder rijbewijs toen ik stage liep bij (tja ik durf het toch maar niet te noemen....)
Heb tot mijn eigen verbazing maar 12 lessen nodig gehad 1e keer afrijden ook geslaagd. Had een hele leuke examinator, over zijn vrouw gepraat en vakanties enzo. Vriendlief toen helemaal trots, ik stiekem ook op mijzelf haha want ben geslaagd op mijn eigen verjaardag!
Ik heb iets van 60 lessen gehad. Had tot m'n 32e (toen ik begon met lessen) nog nooit achter het stuur gezeten. Ook nooit een brommer gehad ofzo, dus het was echt compleet nieuw. en we hebben er heel wat lessen voor nodig gehad om me minder bang in het verkeer te maken. Na in het verleden 2x van m'n fiets gereden te zijn, zonder dat het mijn schuld was, was m'n vertrouwen in medeweggebruikers namelijk een beetje weg... Wel in 1x geslaagd trouwens en nu vind ik het echt superleuk!!
Ik had een pakket van 20 lessen. Alleen haalde ik mijn theorie iedere keer niet. Dit heb ik pas bij de 4x gehaald. En ik moest tussen door wel lessen blijven volgen. Uit eindelijk 25 lessen gehad. Binnen 6 mnd had ik mijn rijbewijs. Een oud-vriendin van mij. Die heeft er 1,5 jaar overgedaan. Zij had echt angst voor de theorie praktijk..
28 lessen (van 50 minuten) Of moet ik ze halveren want ik reed altijd 100 minuten, dan heb ik er 14 lessen op gedaan. toen was ik gezakt omdat ik helemaal zenuwachtig werd van die vent die examen af nam, toen 4 lessen en toen geslaagd. Dus met 32 lessen of 16 net hoe je het bekijkt had ik mijn rijbewijs Ik had hem al bij de eerste keer kunnen hebben als ik niet zo zenuwachtig werd van die vent haha. Maar sommige doen het veel sneller en sommige veel langer.
21 lessen van een uur en voor alles de eerste keer geslaagd heb er ook 2 maanden over gedaan en toen had ik hem al
Als jouw rij-instructeur nu zegt dat je nog wel een aantal lessen te gaan hebt, zou ik daar toch naar luisteren. Je klinkt mij erg in de oren alsof je jezelf, zoals een hoop beginnende bestuurders, behoorlijk overschat, en dat leid ik dan mede af aan de uitspraak van je instructeur dat minimaal 30 lessen verstandig is. Dat zegt ie echt niet voor niks. Beheersing van de auto en de bijzondere verrichtingen zijn slechts een klein basisdeel van rijles, het leeuwendeel wordt gevormd door rijervaring krijgen en daardoor verkeersinzicht ontwikkelen. En dat ontwikkelen de meeste mensen niet even in 15 lesjes. Ik heb zelf een half jaar gelesd, toen afgereden en ben toen geslaagd.
Ik heb denk ik een les of 20 gehad... Relatief weinig, maar ik ben dan ook wel 3 keer opgeweest voor het rijexamen . De laatste keer een faalangst-examen aangevraagd omdat ik spontaan handelingen vergat ( wat heel gek is want ik ben geen 'zenuwachtig' mens ) en toen geslaagd. Gelukkig... want ik vond rijlessen echt verschrikkelijk. Het rijden zelf vond ik leuk, maar ervoor moeten leren vond ik afschuwelijk .
Oefff... even denken hoor..... Ik heb 30 lessen (van 1 uur) gehad en ben in 1 keer geslaagd. Ook voor theorie ineens geslaagd, mocht toen nog 7 fouten hebben.... en volgens mij had ik er 5 of 7 fout. Is al in een grijs verleden geweest Wat ik ook heb gedaan was, dat ik een aantal dubbele lessen heb gereden. zodat je ook voelt hoe het is om langer achter het stuur te zitten.
Ik heb zo rond de 20 lessen gehad (ik kon al autorijden op mn 14e op de crossbaan ed maar goed dat betekend ook een hoop afleren!) De eerste keer gezakt bij een zak van een examinator ik ben gezakt omdat ik remde voor een kind wat de weg over deed rennen en ik had niet eerst in mm spiegel gekeken dus voor de tweede keer (8 weken wachten!) Geen les genomen en binnen 10 minuten stond ik weer terug want was geslaagd en vorige examinator heeft een standje gehad deed ie wel vaker zeiden ze de te zekere even op hun plaats zetten zoals hij het zei pff
20 lesssen en 2 x examen. 1e keer had ik een onodige ingreep tussendoor geen lessen gepakt 2 keer vol lof geslaagd terwijl ik over een stoep om een vrachtwagen heenreed die stond te lossen, en een auto niet had gezien bij het invoegen van de snelweg, maar direct die fout op eigen wijze herstelde hij hield van kandidaten die zelf de situatie oplosten, hij zei letterlijk als je achter die vrachtwagen was blijven staan dan had ik je laten zakken en die kletsende vrouwen bij het zebrapad had je ook goed ingeschat
Uuh een stuk of 20. Ben 2 maanden bezig geweest, en ben de 1e keer geslaagd voor het examen. Had daarvoor nog NOOIT auto gereden, had geen flauw idee hoe je moest schakelen en al dat soort dingen Maar ik had ook een fantastische rij instructeur, die precies wist wat hij moest doen om het mij zsm te leren.
Ik had binnen 2 maanden mn rijbewijs. Mn autootje stond al klaar dus toen ik 18 werd zou en moest ik hem snel halen Niet meer dan 10 lessen gehad
Ik heb 35 lessen gehad (pakket genomen van 35 lessen + ttt + examen). EN ik heb ze echt nodig gehad. Het ging allemaal goed en vlot en net wanneer ik dacht ik ben er klaar voor werd ik onzeker. Dus was ik wel blij dat ik die 35 lessen had. En op het laatst kwam ik niet echt vooruit en mijn instructrice werd ziek. Ik kreeg een ander instructeur want moest al bijna afrijden en opeens ging alles vlot! In 1 x afgereden. Achteraf bedacht ik mij dat mijn instructrice de boel probeerde te rekken. Trouwens 1 les bestond uit 60 min.