Dromen over een bepaald geslacht.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Slagroomsoesje, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Dromen jullie ook weleens over een bepaald geslacht?
    en is dat ook uitgekomen?

Met de zwangerschappen van mijn jongens hadden ik bij beide het gevoel dat het jongens waren en daar had mijn gevoel gelijk in.

Nu bij deze zwangerschap totaal geen gevoel wat het geslacht maar ik droom wel vaak over een meisje..

Zou het zo kunnen zijn dat ene meisje is?

Mij maakt het niet uit hoor met een knul ben ik net zo blij gelukkig :D

2. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Bij de eerste dacht ik eerst dat het een jongen was, totdat ik droomde dat ik was bevallen van een meisje. Bii de 20wkn echo bleek m'n droom te kloppen.
    Nu bij de 2e was alles zó anders dat ik haast zeker wist dat het jongen zou zijn, had weer gelijk 😊

3. Slagroomsoesje

apart he. Ik ben benieuwd of het bij mij klopt. Ik heb dan niet over een bevalling gedroomd maar over een echo die ik kreeg. Over een week of 4 de 20 weken echo

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik dacht ook: meisje!
    Een weekje voor de geslachtsbepaling kreeg ik steeds dromen dat het een jongen was. En het wordt een jongen!

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Jazeker en ik droomde de ene keer van een dochter en de andere keer van een zoon ;) dus had 50% kan dat ik het goed had ;) en...het was een zoontje haha

6. Deemi

Deemi Lid

14 mrt 2013
    22
    0
    0
    IK heb zelf meerdere dromen over een jongen gehad, maar mijn vriend is ervan overtuigd dat het een meisje wordt. Ik heb een pretecho aangevraagd op 16 weken dus ben benieuwd wie er gelijk heeft! Ben met beide zeker weten dolgelukkig. :D

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Sinds de dag dat ik een positieve test in m'n handen had, wist ik gewoon het is een jongetje. En in mijn dromen droomde ik ook elke keer over een zoontje. En ja hoor... Tijdens de pretecho en 20 weken echo was zijn geslachtsdeel duidelijk aanwezig;) een jongetje!

8. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik dacht dat ik zwanger was van een meisje, vlak voor pretecho droomde ik dat ik een baby verschoonde baby had een jurk aan maar toen ik de jurk omhoog deed zat er een piemeltje :p
    En tijdens de echo was het idd een jongentje :D

9. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Mijn dromen en voorgevoelens klopten telkens!

10. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Hier beide zwangerschappen gelijk.. Eerst een meid en nu (als het goed is) een jongen! :) Droomde inderdaad steeds over het geslacht. Bijzonder hè?!

11. rums

rums Niet meer actief

Ik heb meerdere dromen over een jongen gehad en twee over een meisje.
    De jongens waren leuk, lief en leken op mijn man. De meisjes waren tjah al kant en klaar konden al lopen en werden aan huis afgeleverd.
    En inderdaad bij de geboorte bleek mijn gevoel voor een jongen te kloppen.

12. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    Ik had vanaf begin af aan gevoel dat het een jongen was. en toen ging ik in een keer dromen over een meisje.. maar blijft toch echt een stoere vent in m'n buik te zitten :D

13. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Vanaf het begin dat ik zwanger was hadden wij allebei het is een meisje, waren er echt van overtuigd.
    Wij hebben een pretecho laten maken we wilden namelijk ons gevoel bevestig hebben.
    De nacht voor de pretecho heb ik heel raar gedroomt, ons kindje had zich te ver uitgerekt en ik kon zo in mijn buik kijken en zag een piemeltje.
    Maar eenmaal bij Jan Koning op het scherm was het toch echt een meisje :)

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi hoi, ik vind het super leuk om te dromen over mijn aankomend kindje maar ik vertrouw niet meer op mijn gevoel ;) Bij onze dochter wist ik zeker dat het een jongen was en droomde ook alleen maar over een zoontje. Maar het was toch echt een dochter dat in mijn buik zat ;)

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Vanaf 8 weken droomde ik elke keer over een meisje. In winkels keek ik automatisch eerst naar meisjes kleertjes. Terwijl ik altijd het gevoel had dat ik meer een jongetjes mama ben begon ik toch sterk het gevoel te krijgen dat het een meisje was. Hadden ook al heel vroeg een meisjes naam en tot de geslachtsbepaling geen jongensnaam. Avond voor de echo droomde ik dat het toch een jongetje was. Weken zeker van een meisje en toen opeens twijfel. Maar bij de echo was het toch 100% een meisje en is met 20w nog eens bevestigd. Had ook echt zoiets bij de echo, toen ze zeiden proficiat het is een meisje, van ohja dat wist ik al ;)

16. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Bij de oudste had ik geen idee wat het werd.

Bij de tweede het gevoel dat het een meisje werd, vanwege zwangerschap anders begon, was namelijk gelijk misselijk, later futloos haar en bleek gezicht.

Bij de derde gevoel dat het een jongen werd, vanwege zelfde zwangerschap als oudste. Niet misselijk, vol energie, volle bos haar, stralend gezicht etc.

Bij de vierde gevoel en gedroomd een meisje. Gevoel ook weer hetzelfde als bij mijn tweede, misselijk, futloos haar bleek etc.

Nu bij de vijfde, gelijk ook weer het gevoel is een jongen, wederom het weer niet misselijk zijn, volle bos haar en vol energie etc

En dat is allemaal uitgekomen. :D

Oja en paar maanden terug droomde ik dat mijn broer en schoonzus een jongen kregen, dat jongetje leek sprekend op mijn broer. Ben heel benieuwd of ik dat goed heb :) Ze zijn half augustus uitgerekend.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met slechts twee smaken is het niet zo gek dat voorgevoel en dromen vaal kloppen. Als het klopt ben je ook geneigd dat te onthouden. Dus niet bijzonder maar gewoon toeval ;).

18. Slagroomsoesje

leuke reacties allemaal :).

Ik ben nu helemaal nieuwsgierig geworden haha. Klopt mijn droom..??
    Ben erg benieuwd.

19. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Bij mij is het toch echt geen toeval hoor, ik ervaar zwangerschappen van meisjes en jongens heel anders. Van een meisje tot 2x toe, en nu van de 3e jongen zwanger. Dus bij zijn het eigenlijk geen voorgevoelens meer, maar meer dat ik het zo ervaren heb.

Toevallig dat ik van de vierde ook droomde over een meisje, maar zei vanaf dag 1 al, het is een meid met volle overtuiging. Vanwege de misselijkheid die ik gelijk had en later de rest.

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij nr 1 meteen t gevoel jongen, blond, blauwe ogen. Gevoel klopte

Nr2. Meteen jongen bruin haar, bruine ogen. Klopte ook.

Nr3 meteen meisje hoewel de zwangerschap niet anders was. Verder geen idee qua kenmerken. Ik hoopte alleen maar dat ze niet op m'n schoonmoeder zou lijken. Gelukkig lijkt ze op mij!

Man droomde bij nr1 wel van een meisje. Ik droomde bij nr1 alleen dat t een tweeling was en we maar 1 jongens naam hadden haha

Deel Deze Pagina