Ik heb al veel echo's gehad. En ik heb zoiets van als er twee zouden hebben gezeten mag ik toch hopen dat dat al eerder zichtbaar was geweest. Ben inmiddels 26 weken. Van de week kregen we bij de gyn een traktatie, een 3d beeld. Hier is ie: Bekijk bijlage 258099 Maar........ iedereen ziet twee gezichtjes. Op een vriendin na. Die ziet alleen maar weefsel . Ik hoop niet op twee. Het is mijn eerste en ik heb nog zoveel te leren. Niet dat het niet goedkomt met twee hoor, ook dat leren we wel weer maar goed. Ingesteld op 1. Maar zijn al die mensen nou gek? Inclusief mezelf? Want ik zie echt ook twee koppies. Buiten dat, wat wordt ze mooi he
Ik snap niet waarom ik op dit forum nooit fatsoenlijk een foto geplakt krijg. Maar goed, de link moet werken.
Ik zie de foto ook niet. Als je een berichtje typt moet je bij het paperclipje bovenaan (naast de tekstkleur) een afbeelding uploaden Dan zou het wel moeten lukken. Anders even in een album posten op je profiel? Ben nu wel héél benieuwd
De opgevraagde bijlage is door de gebruiker verwijderd. Dit komt er te staan. Kan de link niet openen.
Maar als het er twee zijn dan had de gyn dat toch ook wel gezien???? Verder kan ik je foto ook niet zien...
Dat is ook mijn gedachte Kleintje. Ik heb om de twee weken echo's gehad. Het lijkt mij toch dat je zoiets niet over het hoofd ziet.
Ja, ik zie ook 2 gezichtjes, neus aan neus Maar als het er echt 2 zijn zou de gyn dat toch wel gezegd hebben?
Het lijken er wel 2 hihi. Maar denk dat t gezichtsbedrog is, anders hadden ze t al eerder gezien hoor!
het is wel typisch iets voor mij. Alsof ze daarbinnen even snel een gezichtje heeft zitten vormen om ons van slag te brengen . Typisch een kind van haar moeder dan in dat geval. Nu al een enorme grapjurk . Het lijkt mij wel dat de gyn dat gezien zou hebben. Zal het wel navragen bij de volgende keer maar ik ga er niet vanuit dat het zo is.