Hallo allemaal, Ik loop al weken met zeer pijnlijke voorweeën rond. Eergisteren begon het dus weer opnieuw, die pijnlijke weeën en vele steken en harde buiken. Gister namiddag zijn we toch maar even naar het ziekenhuis gegaan, en ja hoor 1 centimeter ontsluiting! Tis niet veel, maar we zijn er wel al heel blij mee. Gedurende de nacht zijn de weeën heviger geworden. Dalijk om 2 uur moet ik mij weer melden op de verloskamer en gaan ze kijken of er vooruitgang is of niet. SPANNENNNDD! Ik hoop ECHT dat het doorzet en dat ik binnenkort mijn kleine meisje mag bewonderen liefs, Joeja
Dag dames! De weeën worden nog steeds heftiger en heb nog steeds erge steken tijdens de harde buiken. Het kindje is ook heeeeel erg kalm (zijn we niet van haar gewend!) Ze hebben gister in het ziekenhuis niet eens meer gevoeld of er vordering was in de ontsluiting. Ik moet maar gewoon naar het ziekenhuis als de weeën om de 2 minuten komen of wanneer ik zelf het gevoel heb dat het allemaal begonnen is. Tot die tijd maar even zuchten en puffen Morgen naar de gynaecoloog, die gaat wél even kijken! Dank jullie voor de wensen! liefs, Joeja
Nou Succes meid! En een vlotte voorspoedige bevalling gewenst met natuurlijk een gezonde baby (en mama!) op het einde! En dan lekker die kraamtijd in!